Fitness Seller

Nieuws PVV kiest PvdA-aanpak in zaak Lucassen

Komt toch onverwacht voor mij, maar het zal wel een kwestie geweest zijn van de gouden middenweg zoeken voor beide partijen...

Ik denk dat het veel beter was geweest voor de PVV als ze een duidelijk signaal hadden gegeven, maar blijkbaar is dat niet belangrijk genoeg voor hen.

En toch ben ik ervan overtuigd dat dit heerschap zonder pardon uit de partij was gezet als zijn zetel niet zo belangrijk voor dit kabinet was geweest. Ik ben absoluut niet voor de PVV, maar ik denk wel dat Geert Wilders in een geval als dit zou hebben ingegrepen als de omstandigheden anders waren geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Natuurlijk speelt er mee dat de gedoogsteun in het geding was gekomen als Lucassen als de partij was gegooid maar dit is toch kenmerkend voor de PVV verder. Wel een voorstander van de (kei)harde lijn maar als het aankomt op misdragingen binnen de eigen gelederen wordt het straatje zo snel mogelijk schoongeveegd.

Eerst die lankmoedige houding aangaande een staatssecretaris met een dubbel paspoort en nu gewoon iemand met een veroordeling aanhouden in de partij.

Tsja, het is alleen maar een voordeel dat het zo is afgehandeld naar mijn mening. Het zal de macht van de PVV en de geloofwaardigheid van hun uitspraken beperken, waardoor ze denk ik minder invloed zullen hebben op de gang van zaken. Ik vind het stiekem wel prima.

• Topic Starter Topic Starter
Een spoeddebat bezig nu over de zaak Lucassen. Lekker bagateliseren met de PVV, geen veroordeling dus het maakt allemaal niet zoveel uit. Was Wilders ook maar zo mild als het ging om kamerleden die volgens hem niet loyaal zijn of wat dan ook.

Terug
Naar boven