AndroidHealthClinic

PVV: Overheid dient baas op straat te zijn

Politiestaat hoeft idd niet, maar politie moet wel begripvol, kordaat, rechtvaardig, betrouwbaar zijn en gezag uitstralen. Het wordt wel eens tijd dat de politieleiding wat mensen recruteert die aan deze eisen voldoen ipv de bureaucratische mietjes die vooral uitblinken in het uitschrijven van zoveel mogelijk parkeertickets.
And there my friend, you're so wrong. Maar goed, misschien moet je maar eerst eens iets leren over de algemene structuur van de politie, de toelatingsproeven, wie nu net welke bevoegdheid heeft en eens wat meer praten met mensen die daadwerkelijk bij de politie werken (probeer vooral eens iemand van grootsteden à la Brussel of Charleroi). Je visie baseren op enkele krantenberichten, aantal boetes die je zelf krijgt (of anderen) en misschien de uitlatingen van een enkele persoon die bij de politie werkt = compleet verkeerd.

En ja, voor mensen die iets meer weten komt dit soort opmerkingen ook over zoals de opmerkingen dat bb-ers allemaal aan de anabolen zitten, een klein pietje hebben of dat bb-ing ongezond is. :)

Owja on-topic: dat men eerst maar eens begint met de problemen daadwerkelijk te benoemen.

And there my friend, you're so wrong. Maar goed, misschien moet je maar eerst eens iets leren over de algemene structuur van de politie, de toelatingsproeven, wie nu net welke bevoegdheid heeft en eens wat meer praten met mensen die daadwerkelijk bij de politie werken (probeer vooral eens iemand van grootsteden à la Brussel of Charleroi). Je visie baseren op enkele krantenberichten, aantal boetes die je zelf krijgt (of anderen) en misschien de uitlatingen van een enkele persoon die bij de politie werkt = compleet verkeerd.

En ja, voor mensen die iets meer weten komt dit soort opmerkingen ook over zoals de opmerkingen dat bb-ers allemaal aan de anabolen zitten, een klein pietje hebben of dat bb-ing ongezond is. :)

Owja on-topic: dat men eerst maar eens begint met de problemen daadwerkelijk te benoemen.

verklaar u eens wat nader, vriend..
geef ons uw visie..

dat agenten zich in de boeien laten slaan zegt meer over de agenten, zulke mietjes moeten we niet hebben

verklaar u eens wat nader, vriend..
geef ons uw visie..
Dat het probleem bij de justitie en bij onze ministers ligt. De algemene manier van werken alleen al...
Bv. als je weet dat er vorige week een inspecteur een paar dagen werkonbekwaam geslagen werd bij een controle en dat de daders na een nachtje cel + even voorkomen bij de procureur al in vrijheid werden gesteld... dan weet je wel al genoeg zeker.
dat agenten zich in de boeien laten slaan zegt meer over de agenten, zulke mietjes moeten we niet hebben
Neuh, valt wel eens voor (in Brussel dan van wat ik al gelezen heb) dat patrouilles plots tegenover een man of 30 staan ofzo. Probeer dan maar eens iets te doen. Zo verhindert men doodleuk wat arrestaties en daar kan je echt niet veel aan doen. Vooral de gewone politieman aan handen en voeten blijven binden. :rolleyes:

Linkse mensen zijn ruggenprikkers, de gebrilde verklikkers uit de klas van vroeger, de eenzame onrustzaaiers op fora, en de glurende bejaarde landverrader achter het gordijn.

Linkse mensen zijn ruggenprikkers, de gebrilde verklikkers uit de klas van vroeger, de eenzame onrustzaaiers op fora, en de glurende bejaarde landverrader achter het gordijn.

''denkt na waar een dergelijke jongen een dergelijke achterlijkheid vandaan haalt''

''Is er uit''

Helmond, nough said.

Politiestaat hoeft idd niet, maar politie moet wel begripvol, kordaat, rechtvaardig, betrouwbaar zijn en gezag uitstralen. Het wordt wel eens tijd dat de politieleiding wat mensen recruteert die aan deze eisen voldoen ipv de bureaucratische mietjes die vooral uitblinken in het uitschrijven van zoveel mogelijk parkeertickets.

precies, niks nultoleratiebeleid.... gewoon mensen daadwerkelijk opleiden...

niet mee eens, het probleem ligt eerder bij de 25 jarigen die ze 'de baas' laten spelen op straat, in het ene geval worden ze tegengesproken door kleine kinderen en weten ze er niks tegen in te brengen, in het andere geval geilen ze op geweld gebruiken...

Dat het probleem bij de justitie en bij onze ministers ligt. De algemene manier van werken alleen al...
Bv. als je weet dat er vorige week een inspecteur een paar dagen werkonbekwaam geslagen werd bij een controle en dat de daders na een nachtje cel + even voorkomen bij de procureur al in vrijheid werden gesteld... dan weet je wel al genoeg zeker.

Neuh, valt wel eens voor (in Brussel dan van wat ik al gelezen heb) dat patrouilles plots tegenover een man of 30 staan ofzo. Probeer dan maar eens iets te doen. Zo verhindert men doodleuk wat arrestaties en daar kan je echt niet veel aan doen. Vooral de gewone politieman aan handen en voeten blijven binden. :rolleyes:

ja, dat is ook wat ik hoor.. ik werk zelf oa voor de lokale politie.
Mijn schoonbroer is inspecteur en van hem hoor ik ook dat ze veel te dikwijls worden dwars gezeten door het systeem.

:evil2:
je vergeet nog;
de kleine homo die er niet voor uit durfde komen,
het jongetje achteraan in de klas dat zich schaamde voor zijn te klein lid,
de gefrustreerde vetz*k die bij de turnles niet mee kon doen...

hehehe...

Als jij plotseling een pistool op je hoofd krijgt dan laat jij je ook wel boeien of ben jij Steven Seagal.

Ja, okè, maar ik heb geen zin om onze Nederlandse nationaliteit te laten verbleken voor een paar honderd man. Onze softe aanpak wordt door velen van ons gewaardeerd en ik ben er trots op om met zo'n zacht politie apparaat toch een relatief rustig land te hebben.

Hier wat dozen geschopt vergeleken bij rellen in Frankrijk, Duitsland of Engeland. En criminelen in the US en de politie daar hoef ik het al helemaal niet over te hebben.

Eigenlijk is Nederland een modelstaat waar veel mag en veel goedgaat. Dàt is de Nederlandse nationaliteit.

Ik verdenk PVV ervan dit te willen afbreken, kleine incidenten waar wij burgers logischerwijs de feel voor hebben om fel op te reageren. Daar maakt Wilders misbruik van.

Ik wil niet hard optreden tegen Marokkaanse ratdraaiers, ik wil ze voorzichtig en stevig beetpakken en op een enkele lijnvlucht Amsterdam-Rabat zetten. Na 3 misdrijven. Dan hoeven wij niet aan onze Nederlandse cultuur en wetten te tornen, en kan ons niet verweten worden dat ons politie apparaat geweldadig is. We hebben dan duidelijke kansen gegeven.

Uitzetting is gewoon een nuchtere aanpak.

We hebben een softe aanpak door politie omdat we met z'n allen een volk van softies zijn... Lees: beschaafde mensen.

Zodra je begint met de import van vreemdelingen verandert je bevolking, en dus zal je een andere aanpak van die bevolking nodig hebben.

Frankrijk had ook geen harde aanpak vroeger, tot men begon met het opengooien van de grenzen en de massa immigratie.

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
We hebben een softe aanpak door politie omdat we met z'n allen een volk van softies zijn... Lees: beschaafde mensen.

Zodra je begint met de import van vreemdelingen verandert je bevolking, en dus zal je een andere aanpak van die bevolking nodig hebben.

Frankrijk had ook geen harde aanpak vroeger, tot men begon met het opengooien van de grenzen en de massa immigratie.

Helemaal mee eens, de wetten moeten in de loop der tijd aangepast worden.

je bedoelt; aanwerven van niet-van-origine Belgische politieagenten? :D

En daarom ben ik tegen zo'n snelle algehele doorstroom van EU wetten. Totaal geen transparantie.

Het heeft niets te maken met religie of discriminatie maar met gezond verstand en bescheidenheid. Ook in Oost-Europa en de Balkan is dit nog totaal anders dan hier. Zitten beesten tussen.

Iedereen wil een linkse samenleving waar er softe en relaxe omgangsvormen gelden met een krachtige economie.

Omdat te waarborgen moet er een krachtig middel zijn dat reeds gevestigde mensen kan verbannen om dit systematische model niet in gevaar te laten komen.

Terug
Naar boven