Fitness Seller

PVV: Overheid dient baas op straat te zijn

Helemaal mee eens, de wetten moeten in de loop der tijd aangepast worden.

Nee. Dat is onze Nederlandse cultuur, vrijheid blijheid zonder misbruikers en misdragers.

Niet onze eigen vrije huis ombouwen zoals PVV wil, maar enkel ongewenste gasten buiten de deur houden.

Rechts wil alle twee (overkill), en links will het alle twee niet (blind).

tijd voor russische soldaten..

• Topic Starter Topic Starter
Nee. Dat is onze Nederlandse cultuur, vrijheid blijheid zonder misbruikers en misdragers.

Niet onze eigen vrije huis ombouwen zoals PVV wil, maar enkel ongewenste gasten buiten de deur houden.

Rechts willen alle twee (overkill), en links will het alle twee niet (blind).

Dat is nog beter, geen vreemdelingen.Maar ze willen het niet terugdraaien dus moet er iets anders verzonnen worden, een moordenaar vrijuit laten/na een aantal jaar gevangenis vrijuit laten is gewoon niet normaal.

En daarom ben ik tegen zo'n snelle algehele doorstroom van EU wetten. Totaal geen transparantie.

Het heeft niets te maken met religie of discriminatie maar met gezond verstand en bescheidenheid. Ook in Oost-Europa en de Balkan is dit nog totaal anders dan hier. Zitten beesten tussen.

Iedereen wil een linkse samenleving waar er softe en relaxe omgangsvormen gelden met een krachtige economie.

Omdat te waarborgen moet er een krachtig middel zijn dat reeds gevestigde mensen kan verbannen om dit systematische model niet in gevaar te laten komen.
Ik zou zeggen begrijpen wie kan hier valt echt geen touw aan vast te knopen.??? EEN KRACHTIG MIDDEL OM DE REEDS GEVESTIGDE MENSEN TE VERBANNEN,OOK IN OOST EUROPA EN BALKAN IS DIT TOTAAL ANDERS DAN HIER ,ZITTEN BEESTEN TUSSEN.(wat is me dat voor gezever)

Laatst bewerkt:
overheid heeft niks meer in te brengen omdat ze niet meer durven!

ze hebben de wetgeving zo sociaal gemaakt dat mensen die kwaad willen doen hier ook makkelijk misbruik van kunnen maken, en dus ongestraft kunnen blijven!
:p

Terug naar de politiestaat!

Politiestaat hoeft idd niet, maar politie moet wel begripvol, kordaat, rechtvaardig, betrouwbaar zijn en gezag uitstralen. Het wordt wel eens tijd dat de politieleiding wat mensen recruteert die aan deze eisen voldoen ipv de bureaucratische mietjes die vooral uitblinken in het uitschrijven van zoveel mogelijk parkeertickets.

ben ik het mee eens, maar waar vind je zulke politie? Macht maakt mensen corrupt.

Terug
Naar boven