AndroidHealthClinic

Breaking News PVV stelt Kamervragen over Sesamstraat

Peiling Peiling Wat vind je van de stelling van de PVV?!

• Eens

Stemmen: 30 78,9%
  • Oneens

Stemmen: 8 21,1%

• Totaal stemmers
    38
De Japanners zijn monocultuur bij uitstek, die hebben toch aardig wat onderlinge oorlogen gekend op Japanse grond. De Nederlandse cultuur is al honderden jaren een cultuur die bij uitstek wordt beinvloed door andere culturen en buiten de oorlogen gestart door vreemde mogendheden amper interne conflicten kent sinds de tijd van Willem van Oranje. Volgens mij is het laatste grote conflict de oer Hollandse Hoekse en Kabeljauwse twisten.

De wereld is al lang een soep en die global village zal eerder toenemen in grootte dan dat landen zich terugtrekken in schulp. Maar goed het gaat weer echt off-topic zo.

Gelukkig weet de PVV de bijzaken van de hoofdzaken te scheiden en gaan ze alleen in op wat echt belangrijk is.

die kids hangen en eten toch de hele dag al voor de tv ??? :D

Liever debatteren over sesamstraat dan mensen de bak in willen gooien omdat zij een achterlijk geloof bekritiseren.

ik ga protesteren op het Malieveld. Wat denken ze wel niet! Rellen!!!

De Japanners zijn monocultuur bij uitstek, die hebben toch aardig wat onderlinge oorlogen gekend op Japanse grond. De Nederlandse cultuur is al honderden jaren een cultuur die bij uitstek wordt beinvloed door andere culturen en buiten de oorlogen gestart door vreemde mogendheden amper interne conflicten kent sinds de tijd van Willem van Oranje. Volgens mij is het laatste grote conflict de oer Hollandse Hoekse en Kabeljauwse twisten.

De wereld is al lang een soep en die global village zal eerder toenemen in grootte dan dat landen zich terugtrekken in schulp. Maar goed het gaat weer echt off-topic zo.
Alles buiten Afrika was ooit gevormd door immigratie natuurlijk, maar ergens moet je durven zeggen dit is een bepaald volk en zo is het stabiel. Japan is nu toch al enige tijd goed bezig.

De islam in Europa en NL is toch iets wat in het verleden niet zo , of niet in deze mate bestond. Een moderne cultuur komt in aanraking met een oud boek vol met oude gebruiken en regels die wij als vrij achterlijk beschouwen. En dan raar vinden dat dit uit de hand loopt.

sesamstaat voor ales

Alles buiten Afrika was ooit gevormd door immigratie natuurlijk, maar ergens moet je durven zeggen dit is een bepaald volk en zo is het stabiel. Japan is nu toch al enige tijd goed bezig.

De islam in Europa en NL is toch iets wat in het verleden niet zo , of niet in deze mate bestond. Een moderne cultuur komt in aanraking met een oud boek vol met oude gebruiken en regels die wij als vrij achterlijk beschouwen. En dan raar vinden dat dit uit de hand loopt.

Het programma is natuurlijk niet moslim only in ieder geval :

Dichtbij Nederland is een cross over tussen Hart van Nederland, Man Bijt Hond en Urbania. Een nieuwsprogramma gericht op een groot publiek. Zowel nieuwe als oorspronkelijke Nederlanders. Het programma wil laten zien hoe het leven eruit ziet in de landen van herkomst van al die mensen die normaal gesproken in de media voornamelijk als ‘probleem’ worden afgeschilderd.

Een pakkende en laagdrempelige benadering van het leven op de Antillen, Suriname of in Turkije, Marokko en Afrika. Over de dingen die gebeuren. Dagelijks op Nederland 1 of 2 om 17.00 uur. Nieuws en achtergronden. Het televisieprogramma wordt gekoppeld aan een radiouitzending, iedere avond te beluiusteren via Radio 5.

En ach Sesamstraat of dit programma gooien ze heus nog wel een keer ergens anders in de programmering. Shit happens. Volgens mij ging Wilders niet klagen toen de Teletubbies moesten wijken voor het oer Hollandse schaatsen. Programmeringen staan niet vast, zolang Sesamstraat niet om half elf 's avonds wordt uitgezonden lijkt me er weinig aan de hand.

Ze laten culturen uit andere landen zien, en dat het er allemaal best meevalt. Maar dat is het juist: de problemen komen er pas als inwoners van die landen naar andere landen trekken en daar de boel gaan vernken. Niet allemaal natuurlijk, maar met dergelijk programma krijg je wel het idee dat men de echte problemen wil verbloemen.

Maar goed ik heb het niet gezien dus zou niet fair zijn als ik nu teveel oordeel.

Denk wel dat ik het eens ben. Zo'n programma voor kinderen geef je best een vast uur. Verder weet ik niet waar dat multikulprogramma precies over gaat of wat de bedoeling is, maar als het is om kinderen daarmee te brainwashen: sick.

:roflol:
Beetje paranoia grote T?

Ik vind dat hij een punt heeft.

Een kind moet een eigen mening ontwikkelen en deze niet opgedrongen krijgen.

Alsof kinderen ipv sesamstraat dat multiculti programma gaan kijken? Daar ging het PVV toch ook helemaal niet om?
Daarnaast: Is een multicultureel programma gelijk brainwashen?:roflol:

goede zaak, eerst multicrap en dan derest.

Do you luv mii eric ? :o

mee eens

De PVV zegt het op te nemen voor boze ouders van de kleine kijkertjes. "Wie kinderen heeft, weet hoe belangrijk vaste tijden zijn in het schema van een kind. Door het constante geschuif is er geen peil meer op te trekken", aldus PVV-mediawoordvoerder Martin Bosma. "Ouders worden hier helemaal gek van. Nu moet hun programma weer wijken voor een multicultireclameprogramma."

Hoezo, het was louter een hypothetische uitspraak, je weet wat dat is neem ik aan?

Jij onderschat de invloed van TV op kinderen nog niet zo'n klein beetje.

Niet ao denigrerend Big T, dat siert je niet. Daarnaast zou je dan elk tv programma kunnen classificeren als brainwashen. Er zijn weinig programma's die aan elk ideaal kunnen voldoen. Als je als ouder niet wil dat je kind gebrainwasht wordt dan laat je je kind daar niet naar kijken.
Maar goed, het slaat totaal nergens op, dus laten we het maar rusten.

Terug
Naar boven