Hoewel ik een grote tegenstander ben van partijen als jullie PVV heb ik in dit geval eens gestemd, dit omdat ik vindt dat men een kinderprogramma niet teveel van uur moet veranderen want kinderen zijn wezentjes van vaste tijdstippen. Uiteraard zal het niet de bedoeling zijn om kinderen te brainwashen met een multicultureel programma, want die willen daar nog niet eens naar kijken. Het hoort immers nog niet tot hun leefwereld.
Ik stel mij toch de vraag of er even grote ophef zou gemaakt worden als het nu niet toevallig om een multicultureel programma moest gaan?
Even terzijde wil ik nog kwijt dat ik de politieke en racistische ideeen van Wilders en co, zoals al besproken in een ander topic, van een ongeevenaarde domheid vindt. Deze man haat alle Islamieten en is uiteraard dus ook een tegenstander van de multiculturele maatschappij, maar ook hij zal de gang van de geschiedenis niet kunnen tegenhouden. De multiculturele maatschappij is een feit en is onmogelijk nog te stoppen en als deze op alle gebied een feit zal zijn, wat onherroepelijk zal gebeuren, is Wilders al lang vergeten door de geschiedenis.