AndroidHealthClinic

Breaking News PVV stelt Kamervragen over Sesamstraat

Peiling Peiling Wat vind je van de stelling van de PVV?!

• Eens

Stemmen: 30 78,9%
  • Oneens

Stemmen: 8 21,1%

• Totaal stemmers
    38
Een programma vol met linkse idealen is niet brainwashen nee... :rolleyes:

Ach, zijn genoeg programma's die niet links zijn. Is dat dan ook brainwashen? Opvoeding, is dat dan ook brainwashen. Ouders geven hun kinderen toch bepaalde normen en waarden mee, kunnen we dan ook wel brainwashen noemen. Laat me niet lachen gozer.

Niet ao denigrerend Big T, dat siert je niet. Daarnaast zou je dan elk tv programma kunnen classificeren als brainwashen. Er zijn weinig programma's die aan elk ideaal kunnen voldoen. Als je als ouder niet wil dat je kind gebrainwasht wordt dan laat je je kind daar niet naar kijken.
Maar goed, het slaat totaal nergens op, dus laten we het maar rusten.
Wie was er hier het eerst denigrerend met zijn roflol smilie? Misschien eerst jezelf beoordelen alvorens je een ander beoordeelt.

En nee niet elke programma kan je zo classificeren, hoewel de openbare omroep wel haar best doet om vooral (negatief) nieuws dat rechts goed uitkomt te verbloemen of te verzwijgen en nieuws dat links goed uitkomt volop aandacht te geven. Dus ja, ook volwassenen worden gebrainwashed.

Het is niet omdat jij denkt dat het nergens op slaat dat dat daarom ook zo is. Durf eens verder te kijken dan die rode oogkleppen :)

Wie was er hier het eerst denigrerend met zijn roflol smilie? Misschien eerst jezelf beoordelen alvorens je een ander beoordeelt.
Kwam omdat ik dacht dat je een grapje maakte.

En nee niet elke programma kan je zo classificeren, hoewel de openbare omroep wel haar best doet om vooral (negatief) nieuws dat rechts goed uitkomt te verbloemen of te verzwijgen en nieuws dat links goed uitkomt volop aandacht te geven. Dus ja, ook volwassenen worden gebrainwashed.
Ach, ik zie het probleem niet zo. Op programma's als DWDD en P&W komen net zo vaak rechtse politiekers als linkse. En als ik vind dat ik genoeg links nieuws heb gehad, kom ik gewoon op dbb;)

Het is niet omdat jij denkt dat het nergens op slaat dat dat daarom ook zo is. Durf eens verder te kijken dan die rode oogkleppen :)
Haha, we zullen het nooit weten, tot we het programma gezien hebben, en dan met de programmamakers hebben gesproken.

Laatst bewerkt:
kijk en dat is nou precies waar nederland de mist in gaat. Men beschouwt blijkbaar allochtonen nog altijd als...allochtonen. Men ziet hen als "buitenlanders" en vreemden" ipv nederlanders. En zo gaan zij zichzelf dan ook zien: Als mensen die uit een ander land komen, wel in nl wonen, maar zichzelf nog steeds niet als nl gaan zien. Zelfs 3, 4 en later generatie.

Laten we nu eindelijk eens beginnen met programma's te maken voor nederlanders. Of het nu gekleurde of blanke nederlanders zijn. Links lijkt geobsedeerd door het afstemmen van alles en nog wat op nieuwkomers. Ipv dat nieuwkomers zich aanpassen aan het land waarin ze komen wonen, of zelfs geboren zijn.

+100

Hoewel ik een grote tegenstander ben van partijen als jullie PVV heb ik in dit geval eens gestemd, dit omdat ik vindt dat men een kinderprogramma niet teveel van uur moet veranderen want kinderen zijn wezentjes van vaste tijdstippen. Uiteraard zal het niet de bedoeling zijn om kinderen te brainwashen met een multicultureel programma, want die willen daar nog niet eens naar kijken. Het hoort immers nog niet tot hun leefwereld.
Ik stel mij toch de vraag of er even grote ophef zou gemaakt worden als het nu niet toevallig om een multicultureel programma moest gaan?
Even terzijde wil ik nog kwijt dat ik de politieke en racistische ideeen van Wilders en co, zoals al besproken in een ander topic, van een ongeevenaarde domheid vindt. Deze man haat alle Islamieten en is uiteraard dus ook een tegenstander van de multiculturele maatschappij, maar ook hij zal de gang van de geschiedenis niet kunnen tegenhouden. De multiculturele maatschappij is een feit en is onmogelijk nog te stoppen en als deze op alle gebied een feit zal zijn, wat onherroepelijk zal gebeuren, is Wilders al lang vergeten door de geschiedenis.

Hoewel ik een grote tegenstander ben van partijen als jullie PVV heb ik in dit geval eens gestemd, dit omdat ik vindt dat men een kinderprogramma niet teveel van uur moet veranderen want kinderen zijn wezentjes van vaste tijdstippen. Uiteraard zal het niet de bedoeling zijn om kinderen te brainwashen met een multicultureel programma, want die willen daar nog niet eens naar kijken. Het hoort immers nog niet tot hun leefwereld.
Ik stel mij toch de vraag of er even grote ophef zou gemaakt worden als het nu niet toevallig om een multicultureel programma moest gaan?
Even terzijde wil ik nog kwijt dat ik de politieke en racistische ideeen van Wilders en co, zoals al besproken in een ander topic, van een ongeevenaarde domheid vindt. Deze man haat alle Islamieten en is uiteraard dus ook een tegenstander van de multiculturele maatschappij, maar ook hij zal de gang van de geschiedenis niet kunnen tegenhouden. De multiculturele maatschappij is een feit en is onmogelijk nog te stoppen en als deze op alle gebied een feit zal zijn, wat onherroepelijk zal gebeuren, is Wilders al lang vergeten door de geschiedenis.

Meneer Wilders is getrouwd met een Hongaarse dus denk je dat hij tegenstander is van een multiculturele maatschappij of is in Hongarije dezelfde cultuur als in Nederland?

Ga je eens een keer goed inlezen man.

Meneer Wilders is getrouwd met een Hongaarse dus denk je dat hij tegenstander is van een multiculturele maatschappij of is in Hongarije dezelfde cultuur als in Nederland?

Hij heeft al meerdere malen gezegd dat een multiculturele samenleving niet mogelijk is.

Komaan man anti-multiculturele maatschappijen is één van de basispilaren van zulke partijen, of hij nu met een Hongaarse getrouwd is of niet.
Recent geschiedkundig onderzoek heeft ook uitgewezen dat Hitler eigenlijk van Joodse afkomst was, heeft hem dat tegengehouden de Joden uit te roeien?
Dit is uiteraard maar een voorbeeld, ik wil uiteraard Wilders niet vergelijken met Hitler.

Hij heeft al meerdere malen gezegd dat een multiculturele samenleving niet mogelijk is.

Komaan man anti-multiculturele maatschappijen is één van de basispilaren van zulke partijen, of hij nu met een Hongaarse getrouwd is of niet.
Recent geschiedkundig onderzoek heeft ook uitgewezen dat Hitler eigenlijk van Joodse afkomst was, heeft hem dat tegengehouden de Joden uit te roeien?
Dit is uiteraard maar een voorbeeld, ik wil uiteraard Wilders niet vergelijken met Hitler.

Ok, maar het is niet echt eerlijk als je getrouwd bent met een Hongaarse en je dan zo opstelt tegen de multi-culturele samenleving

Dat moet je met me eens zijn.

Ach een publieke omroep waar personen als Hero Brinkman, Rita Verdonk en andere opvallende rechtse figuren regelmatig aan het woord komen zal lang niet zo rechts zijn als wordt gedacht.

Als een programma dat multicultureel gericht is voor zo'n ophef kan zorgen vraag ik me af wat er gebeurt als er op primetime een programma komt dat multiculturele trekjes vertoond. Nee dan maar naar 'boer zoekt vrouw' kijken natuurlijk, lekker vertrouwd. Hollandse klompen en kaas. Ook al is dat natuurlijk wel beter dan 'de meiden van Halal'. Maar dat laatste baggerprogramma met fundi moslima's wordt niet meer gemaakt dus zoveel markt is er blijkbaar niet voor multiculti programma's.

Ach een publieke omroep waar personen als Hero Brinkman, Rita Verdonk en andere opvallende rechtse figuren regelmatig aan het woord komen zal lang niet zo rechts zijn als wordt gedacht.

Als een programma dat multicultureel gericht is voor zo'n ophef kan zorgen vraag ik me af wat er gebeurt als er op primetime een programma komt dat multiculturele trekjes vertoond. Nee dan maar naar 'boer zoekt vrouw' kijken natuurlijk, lekker vertrouwd. Hollandse klompen en kaas. Ook al is dat natuurlijk wel beter dan 'de meiden van Halal'. Maar dat laatste baggerprogramma met fundi moslima's wordt niet meer gemaakt dus zoveel markt is er blijkbaar niet voor multiculti programma's.

Meiden van Haram

• Topic Starter Topic Starter

Misschien een nieuw idee voor de TROS; Boerka zoekt Achmed

De Arabische families die ik ken kijken allemaal naar een Arabische zender en maar zelden naar de Nederlandstalige zenders. Die multiculturele programma's kunnen hen inderdaad worst wezen.

Zijn dat niet de minder intelligente figuren, die ze uitkiezen om rechts belachelijk te maken? Zo kan je het ook zien natuurlijk.

In elk geval is er in Nederland een pak meer vrijheid van meningsuiting dan in België. Je moet hier nog maar iets negatiefs zeggen over de integratie en je bent meteen racist en/of nazi.

Zijn dat niet de minder intelligente figuren, die ze uitkiezen om rechts belachelijk te maken? Zo kan je het ook zien natuurlijk.

In elk geval is er in Nederland een pak meer vrijheid van meningsuiting dan in België. Je moet hier nog maar iets negatiefs zeggen over de integratie en je bent meteen racist en/of nazi.

Deze geringere tolerantie in vooral Vlaanderen stoelt misschien op ons verleden nietwaar, herinner je de Oostfronters. Maar meteen bedenk ik dan dat ook in Nederlanders mensen politiek verkeerd waren in de oorlog. Wat zou dan de reden zijn van deze nul tolerantie in deze optiek?

Als dat de minder intelligente figuren zijn heeft politiek rechts het slecht getroffen met zijn kopstukken. Mark Rutte, Verdonk, Boekesteijn (nu wat minder), Brinkman, Fleur Agema en anderen krijgen aandacht genoeg op TV. Dat zijn de leidende figuren binnen de VVD, PVV of TON.

Zal niet ontkennen dat vooral de VARA links georienteerde programma's maakt maar dat is niet zo vreemd gelet op hun historie. Belgie kent dat systeem van verzuiling niet, publieke omroep is eigenlijk een staatsomroep. In Nederland heeft iedere omroep een eigen identiteit. Omroepen als de TROS maken bijvoorbeeld amper programma's die enige orientatie hebben, meestal alleen plat vermaak.

Terug
Naar boven