Fitness Seller

Pwo maaltijd

Bezoekers in dit topic

2uur op voorhand:

400ml halfvolle melk
35gram whey
75gram havermout

20min. op voorhand:

50gram dadels en een lepel zout :P
 
400gr aardappelkrieltjes
150gr gehakt en een blikje suikervrije energy en 2 dubbel espresso ongeveer 1,5 uur vantevoren. Dan ben ik net over het volle buik gevoel en vlak voor mn hongergevoel aan het trainen
 
100G havermout met 600ml Yoghurt, of 600ml Soyamelk en banaan als ik na mijn ontbijt train, in de middag staat vaak in post je maaltijden.
~90g mie of volgranenrijst, 600g partjes van alles
 
2uur op voorhand:

400ml halfvolle melk
35gram whey
75gram havermout

20min. op voorhand:

50gram dadels en een lepel zout :P
Vanwaar die dadels zo kort op?
Die lepel zout doe ik ook altijd
 
200 gram shoarma met rijst/ tortilla’s/ pita broodjes/ krieltjes en greens
 
Voor diegene die bij elke maaltijd extra zout toevoegt of pre workout, reken eens uit hoeveel zout je pd al binnen krijgt uit voeding. Stiekem eet je meer dan je op voorhand denkt en is zout toevoegen bij elke meal niet ideaal. Vlees beleg, groente uit blik/pot, kant en klare maaltijden, (zero) sauzen, kruiden, etc als je dit allemaal bij mekaar optelt dan zit je al snel aan de 15gr pd terwijl de “norm” maximaal 6/8gr pd is, wat overigens ook weer belachelijk onmogelijk is om structureel onder te zitten. Indien je ook nog eens een hoge bloeddruk hebt is zout toevoegen verre van ideaal, wel lekker.
 
100g chocoschelpen (AH)
200ml amandelmelk + 35g whey
 
Bij ochtend training:
Pre
300 ml soyayoghurt of lactosevrij of kwark
2 el zonnebloempitten
2 el pompoenpitten
75 gr havermout
1 el cacao
Theelepel kaneel
2 el lijnzaadolie

Post
100 gr rijst
100 gr groente
Blik tonijn met pikante groenten
Olijfolie

Bij middag training:
Pre
150 gr rijst
150 gr groente
150 gr kip
Sausje (ketjap, Curry, sweet chili oid
Olijfolie

Post
Shake met havermout
Na thuiskomen warme hap.

Iig toen ik nog volop kon trainen....
 
Cereal, melk en whey. En meestal 1 of 2 stukken fruit 1-1,5u van te voren.
 
Meestal helemaal niks. Wakker worden, wat caffeine naar binnen en dan trainen 🤜💥
 
Ligt aan het tijdstip van trainen. Meestal een steak (entrecote, ribeye, flat iron) met aardappeltjes uit de airfryer. Portie is afhankelijk van bulk/cut.

Als ik in de ochtend train is mijn ontbijt mijn pwo meal en dan is het cor, met wat eieren en ei-eiwit. Eventueel nog pindakaas/amandelpasta maar dat hangt af van het aantal hele eieren.
 
Back
Naar boven