MuscleMeat

Q-base 2012

Qxx

Advanced Bodybuilder
Waardering
56
Lengte
1m84
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Waarschijnlijk wel.. Meeting wordt niet veel denk ik :p

ik ga mogelijk. Vrienden doen moeilijk over geld en shit.

• Topic Starter Topic Starter
@Rob: Meeting zal inderdaad niet groot worden, maar 't is toch even grappig om wat mensen van het forum te ontmoeten :).

@ Bensco: Studentenleven... :")

Q

Ik ga ook waarschijnlijk (4e keer). Bazenfeest maar ik neem wel me oordoppen mee deze keer, vooral voor in de hangar de t*ring :D.

ik ga uiteraard , lijkt me wel lachen zo'n meeting ! :) moeten we fftjes doen

Ik stel voor een meeting te houden vooraan bij Da Tweekaz.

Meh. Shortlist:

Adaro
Zatox
E-force
Ran-D
Frontliner

Misschien Code Black (eigenlijk heel graag, maar hangt even van de timeline af, heb liever raw als ik hard ga ^^). Ik weet niet of ik naar Da Tweekaz ga.

Q

Laten we inderdaad meeting doen bij e-force !!!

Was niet serieus met da tweekaz :o

Dat dacht ik al :p

Phew :"). E-force lijkt me een goeie, maar waarschijnlijk sta ik strak van de MDMA dus don't mind me doing my thing, hehe. Hopelijk gooit ie Shade of the Night erin. Wat is dat een lekkere plaat, zeg... Jullie favo's? Hoop ook dat Zatox z'n hardere platen (Unborn, Opera, Unite, My Life, **** You Up, Winter) draait. ZIN IN!

Q

Laat ze maar eens wat oude klappers erop gooien (2005-2009), word gek van het feit dat dj's alleen maar nieuwe shit draaien. Niks mis mee, maar als je naar veel feesten gaat dan hoor je zoveel nummers opnieuw en opnieuw... Mijn favorieten wat betreft Q-Base: Zany, Frontliner, NC, Wildstylez, Zatox, The Pitcher, B-Front, Donkey Rollers (bazen), TBY.

Zany nog nooit live gehoord, zijn producties vind ik niet echt geweldig. Frontliner uiteraard baas, NC hetzelfde, Wildstylez... Meh, beetje soft, niet echt fijn als je strak staat. Zatox eindbaas, The Pitcher ook soft, B-front baas, DR (eindbazen), TBY heerlijke droogkloot en gruwelijke muziek (ook met TNT).

Ik ga 1 keer per jaar naar een hardstylefestival (vorig jaar was Thrillogy) dus ik heb er niet veel last van dat DJ's veel nieuwe meuk draaien, maar ik ben het met je eens dat er ook wel gouwe ouwe tussen mogen zitten.

Headhunterz niet in je shortlist? :trollface: Opzich heeft ie wel leuke nummers de laatste tijd, maar vind 'm tegenwoordig maar een populaire wannabe/attention wh*re...

Q

Noize supressor is mijn live favo, zoek hem maar eens op live op syndicate 2011 ofzo.

Die gast zit zwaar aan de drugs tijdens het draaien, geweldig om te zien

Zany nog nooit live gehoord, zijn producties vind ik niet echt geweldig. Frontliner uiteraard baas, NC hetzelfde, Wildstylez... Meh, beetje soft, niet echt fijn als je strak staat. Zatox eindbaas, The Pitcher ook soft, B-front baas, DR (eindbazen), TBY heerlijke droogkloot en gruwelijke muziek (ook met TNT).

Ik ga 1 keer per jaar naar een hardstylefestival (vorig jaar was Thrillogy) dus ik heb er niet veel last van dat DJ's veel nieuwe meuk draaien, maar ik ben het met je eens dat er ook wel gouwe ouwe tussen mogen zitten.

Headhunterz niet in je shortlist? :trollface: Opzich heeft ie wel leuke nummers de laatste tijd, maar vind 'm tegenwoordig maar een populaire wannabe/attention wh*re...

Q

Wtf zany zijn producties niet geweldig. Platen als Psychedelic trip, nightmare remix, who wants this, annihilating, act of rage, we will rise. Zany is de meester van Fusion. Oké ook een handjevol k*t platen maar als deze vent wil knallen dan doet die dat ook grandioos.

Q

Dat over HHZ klopt wel, kerel is zo ****ing arrogant etc maar heeft de laatste tijd indd een paar leuke nummers geproduceerd. Jij bent meer van de rauwere kant zo te zien :p.

Wtf zany zijn producties niet geweldig. Platen als Psychedelic trip, nightmare remix, who wants this, annihilating, act of rage, we will rise. Zany is de meester van Fusion. Oké ook een handjevol k*t platen maar als deze vent wil knallen dan doet die dat ook grandioos.
Ik geloof graag dat Zany een lekker feestje kan bouwen, heb 'm echter nog nooit live gezien en zijn nummers ook niet echt geluisterd. Ik zal de door jou opgesomde nummers eens even beluisteren. Thanks :).

Dat over HHZ klopt wel, kerel is zo ****ing arrogant etc maar heeft de laatste tijd indd een paar leuke nummers geproduceerd. Jij bent meer van de rauwere kant zo te zien :p.
Yup, ik hou van raw. Zatox is in mijn ogen de beste producer op het moment, kan echt hard gaan op zijn platen. Heerlijk. Praat me ook niet over Gunz for Hire, live echt de beste die ik ooit heb gezien. Mogen ze snel weer terugkomen.

Q

Hmm, ik vind Zatox juist erg achteruit gaan... vaak die pitchkicks in zijn nummers en dezelfde synths/kicks etc. Die oude stijl van hem is ook hard, rond 2006 heeft hij ook een paar lompe nummers gemaakt.

Dat is toch met al die gasten. Zatox of tatanka dan wel gecombineerd als Wild Mother****ers. Altijd hetzelfde riedeltje. Brennen heart gebruikt al 6 jaar dezelfde synths, ran-d en adaro gebruiken ook altijd dezelfde kicks en synths, geldt dan ook voor Gunz 4 hire. Afgelopen zaterdag mijzelf bij de open stage van de hardstyle echt kapot geergerd aan die pitch kicks. Wasted Penguinz :o :o Sommige kicks vliegen hoger dan de maan of stuiteren alle kanten op.. :o Ze zijn allemaal bezig de hele hardstyle veel toegankelijker te maken voor het grote publiek en voor het buitenland. Noisecontrollers die nu 2 tracks produceren van 100 en 130 bpm, bootlegs van chuckie en weet ik veel wat voor top 40 artiesten allemaal zijn ook te episch voor woorden. Er zijn echt nog maar een handjevol producers die me echt kunnen boeien nog.

Terug
Naar boven