Qxx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Iemand die ook heengaat? Misschien leuk om te meeten.
Q
Q
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opzich heeft ie wel leuke nummers de laatste tijd, maar vind 'm tegenwoordig maar een populaire wannabe/attention wh*re...Zany nog nooit live gehoord, zijn producties vind ik niet echt geweldig. Frontliner uiteraard baas, NC hetzelfde, Wildstylez... Meh, beetje soft, niet echt fijn als je strak staat. Zatox eindbaas, The Pitcher ook soft, B-front baas, DR (eindbazen), TBY heerlijke droogkloot en gruwelijke muziek (ook met TNT).
Ik ga 1 keer per jaar naar een hardstylefestival (vorig jaar was Thrillogy) dus ik heb er niet veel last van dat DJ's veel nieuwe meuk draaien, maar ik ben het met je eens dat er ook wel gouwe ouwe tussen mogen zitten.
Headhunterz niet in je shortlist?Opzich heeft ie wel leuke nummers de laatste tijd, maar vind 'm tegenwoordig maar een populaire wannabe/attention wh*re...
Q
Zany nog nooit live gehoord, zijn producties vind ik niet echt geweldig. Frontliner uiteraard baas, NC hetzelfde, Wildstylez... Meh, beetje soft, niet echt fijn als je strak staat. Zatox eindbaas, The Pitcher ook soft, B-front baas, DR (eindbazen), TBY heerlijke droogkloot en gruwelijke muziek (ook met TNT).
Ik ga 1 keer per jaar naar een hardstylefestival (vorig jaar was Thrillogy) dus ik heb er niet veel last van dat DJ's veel nieuwe meuk draaien, maar ik ben het met je eens dat er ook wel gouwe ouwe tussen mogen zitten.
Headhunterz niet in je shortlist?Opzich heeft ie wel leuke nummers de laatste tijd, maar vind 'm tegenwoordig maar een populaire wannabe/attention wh*re...
Q
.Ik geloof graag dat Zany een lekker feestje kan bouwen, heb 'm echter nog nooit live gezien en zijn nummers ook niet echt geluisterd. Ik zal de door jou opgesomde nummers eens even beluisteren. ThanksWtf zany zijn producties niet geweldig. Platen als Psychedelic trip, nightmare remix, who wants this, annihilating, act of rage, we will rise. Zany is de meester van Fusion. Oké ook een handjevol k*t platen maar als deze vent wil knallen dan doet die dat ook grandioos.
.Yup, ik hou van raw. Zatox is in mijn ogen de beste producer op het moment, kan echt hard gaan op zijn platen. Heerlijk. Praat me ook niet over Gunz for Hire, live echt de beste die ik ooit heb gezien. Mogen ze snel weer terugkomen.Dat over HHZ klopt wel, kerel is zo ****ing arrogant etc maar heeft de laatste tijd indd een paar leuke nummers geproduceerd. Jij bent meer van de rauwere kant zo te zien.
Sommige kicks vliegen hoger dan de maan of stuiteren alle kanten op..
Ze zijn allemaal bezig de hele hardstyle veel toegankelijker te maken voor het grote publiek en voor het buitenland. Noisecontrollers die nu 2 tracks produceren van 100 en 130 bpm, bootlegs van chuckie en weet ik veel wat voor top 40 artiesten allemaal zijn ook te episch voor woorden. Er zijn echt nog maar een handjevol producers die me echt kunnen boeien nog.