Fitness Seller

Q-base 2012

Me jelly (3x geweest al dat wel), gvd ****ing mooi weer gek. Bruutste is als om 6u de zon opkomt op de main en de vliegtuigen overvliegen. K*t shin splits en chronische vermoeiheid...

Had gister echt spijt dat ik niet gegaan ben. Nu vind ik het minder erg though.. Anders zou ik nu pas thuis komen en helemaal naar de klote zijn :D. Maar dammnn die samenwerking van frequencerz met thera is volgens mij echt super dik:

http://www.youtube.com/watch?v=BqmLgmOCCoM

• Topic Starter Topic Starter
Het was me het feestje wel weer, zeg... Hardcore op het einde helaas niet mee gepakt, kon niet meer. We hadden een timeline in elkaar gezet maar daar is niets van terecht gekomen. Vanaf het begin op de main gestaan totdat Noisecontrollers kwamen, in plaats daar te blijven zijn we naar Code Black gegaan (die me zeer positief verraste). Headhunterz bij de vuurwerkshow en vervolgens Adaro in de hangar. Toen was ik dood :").

Q

Heeft iemand mij nog gespot?

Ik weet vrij weinig meer:rolleyes::p

Maar inderdaad, aan het einde hardcore terwijl de zon op komt, niet normaal met die vliegtuigen die ineens overvliegen!

Kan het nog steeds niet geloven hoe mooi dat was.

Een hoop aas-jes gezien daar trouwens:cool:;)

was zeker een dope feestje, goede sfeer, mooi weer... en meer dan genoeg aanbod ook voor de niet-rampestamper zeg maar.

• Topic Starter Topic Starter
Heeft iemand mij nog gespot?

Ik weet vrij weinig meer:rolleyes::p

Maar inderdaad, aan het einde hardcore terwijl de zon op komt, niet normaal met die vliegtuigen die ineens overvliegen!

Kan het nog steeds niet geloven hoe mooi dat was.

Een hoop aas-jes gezien daar trouwens:cool:;)
Inderdaad, bij de main liep op een gegeven moment een AS gebruiker maar wat een lichaam. No homo, maar niet te overdreven, hnnng.

Overigens, ik zal jullie even jaloers maken: ik sta op de foto met eindbaas Zany :).

Q

Bijna gehele dag in de hangar verbleven, was weer een toppertje

Inderdaad, bij de main liep op een gegeven moment een AS gebruiker maar wat een lichaam. No homo, maar niet te overdreven, hnnng.

Overigens, ik zal jullie even jaloers maken: ik sta op de foto met eindbaas Zany :).

Q

Je foto doet t niet bro

Q

Ik sta op de foto met Crypsis, B-front , Jack of Sound, Thera (in zn studio), Frequencerz, Ran-D, Deepack, Zany, Degos & Re-Done, Solotio and the I's en nog een paar die ik ben vergeten.

Nu jij weer.

Oh en om het af te maken zit ik 19october ook weer bij Pieter (Thera) in zn studio.

umadbrah?

Ik sta op de foto met Crypsis, B-front , Jack of Sound, Thera (in zn studio), Frequencerz, Ran-D, Deepack, Zany, Degos & Re-Done, Solotio and the I's en nog een paar die ik ben vergeten.

Nu jij weer.

Oh en om het af te maken zit ik 19october ook weer bij Pieter (Thera) in zn studio.

umadbrah?

Stoer man.

Terug
Naar boven