H4rdstyle21
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m74
Dat is toch met al die gasten. Zatox of tatanka dan wel gecombineerd als Wild Mother****ers. Altijd hetzelfde riedeltje. Brennen heart gebruikt al 6 jaar dezelfde synths, ran-d en adaro gebruiken ook altijd dezelfde kicks en synths, geldt dan ook voor Gunz 4 hire. Afgelopen zaterdag mijzelf bij de open stage van de hardstyle echt kapot geergerd aan die pitch kicks. Wasted Penguinz![]()
Sommige kicks vliegen hoger dan de maan of stuiteren alle kanten op..
Ze zijn allemaal bezig de hele hardstyle veel toegankelijker te maken voor het grote publiek en voor het buitenland. Noisecontrollers die nu 2 tracks produceren van 100 en 130 bpm, bootlegs van chuckie en weet ik veel wat voor top 40 artiesten allemaal zijn ook te episch voor woorden. Er zijn echt nog maar een handjevol producers die me echt kunnen boeien nog.
So ****ing true! Ze hebben ook al stap gezet in de VS (Q-Dance), en een paar jaar geleden hoorde je amper bootlegs of remixes van house nummers maar dat is nu wel anders. Probleem is dat 90% geen liefhebber is en daar spelen de dj's niet echt op in vanwege commerciële doeleinden die ze bij de massa kunnen scoren. Feesten zijn er ook op achteruit gegaan, muziek wordt te eentonig met die basslines en vaak te lange breaks in mijn ogen.
Vroeger was het gewoon veel beter, plus meer liefhebbers en vettere nummers die ook anders in elkaar staken en véél meer drive hadden. Op hardtraxx staan wat interessant discussies wat betreft de veranderingen binnen de scene. Ik hoop dat het net zo gaat als bij hardcore, id&t had veel te veel invloed maar opeens kakte alles in en nu zijn er veel organisaties die goede feesten neerzetten. Bij hardstyle is q-dance nog steeds de grote speler denk ik.

Zo weinig van die man gehoord.. Best jammer, vroeger een van mijn helden. G4H, Wasted Penguinz en Code Black vind ik daarintegen veelbelovende namen. Veel dezelfde technieken (weet eerlijk gezegd niet wat synths zijn), maar dezelfde kicks vind ik niet erg. Erger, het is tegenwoordig meer een handtekening van een artiest.