AndroidHealthClinic

Qlimax 2011!

aanwezig! mijn 1e qlimax.. ik hoorde van vrienden dat de vorige qlimax helemaal k*t was en de organisatie dat zelf ook weet... daardoor word deze qlimax veel beter aangepakt.. in ieder geval beter dan de vorige!

• Topic Starter Topic Starter
aanwezig! mijn 1e qlimax.. ik hoorde van vrienden dat de vorige qlimax helemaal k*t was en de organisatie dat zelf ook weet... daardoor word deze qlimax veel beter aangepakt.. in ieder geval beter dan de vorige!

vorig jaar was mijn eerste x, kan er dus niet over oordelen of het slecht was maar hoorde het ook van andere. Ben benieuwd!

hoe duur worden de kaartjes?

Nope.. Al 3 x geweest, wordt met het jaar slechter. Als je nog nooit geweest ben raad ik je aan wel 1 x te gaan, de show is ieder jaar een spektakel.

Nope.. Al 3 x geweest, wordt met het jaar slechter. Als je nog nooit geweest ben raad ik je aan wel 1 x te gaan, de show is ieder jaar een spektakel.

Indd , ben zelf nog nooit geweest en wil graag 1 x gaan vanwege de show. Maar de setjes zuigen altijd zwaar , internationaal irritant publiek. Veel mensen die alleen maar filmen/staan etc...

ja klopt, maar dat weet q-dance zelf ook.

ik had ergens een artikel gelezen dat q-dance het dit jaar echt goed gaat aanpakken omdat ze het gewoon de afgelopen jaren verpest hebben voor de echte liefhebbers.. ze willen weer het duistere thema terugbrengen zoals vroeger enz enz.

ik ben benieuwd....

ik ga er ook heen omdat ik er nooit heen ben geweest.. maar als je echt keihard wilt raggen moet je hier niet wezen indd. dan moet je gewoon naar loudness gaan..

ja klopt, maar dat weet q-dance zelf ook.

ik had ergens een artikel gelezen dat q-dance het dit jaar echt goed gaat aanpakken omdat ze het gewoon de afgelopen jaren verpest hebben voor de echte liefhebbers.. ze willen weer het duistere thema terugbrengen zoals vroeger enz enz.

ik ben benieuwd....

ik ga er ook heen omdat ik er nooit heen ben geweest.. maar als je echt keihard wilt raggen moet je hier niet wezen indd. dan moet je gewoon naar loudness gaan..

Ja ik ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen. Vorig jaar was wel heel epic hoor met een tekort aan kluisjes en nog meer problemen.

Ben in ieder geval wel naar hardbass geweest in februari en die editie van Hardbass knalde wel even alle Qlimaxen tot nu eruit. Wat een sfeer en wat een lichtwerk was dat doen. Daarom februari sowieso weer naar Hardbass. Loudness ook natuurlijk in december Raggen in Maassilo.:D Maarja volgende week eerst maar eens even naar Thrillogy ;)

Ja ik ben benieuwd wat ze dit jaar gaan doen. Vorig jaar was wel heel epic hoor met een tekort aan kluisjes en nog meer problemen.

Ben in ieder geval wel naar hardbass geweest in februari en die editie van Hardbass knalde wel even alle Qlimaxen tot nu eruit. Wat een sfeer en wat een lichtwerk was dat doen. Daarom februari sowieso weer naar Hardbass. Loudness ook natuurlijk in december Raggen in Maassilo.:D Maarja volgende week eerst maar eens even naar Thrillogy ;)

oh jij bent ook zo'n liefhebber zie ik al :D.. ja hardbass is zoizo te doen! ksla thrillogy maar ff over.. net xqlusive ook achter de rug.. ik doe rustig aan ivm m'n fysiek maar ik vraag me eigenlijk af wat voor aanslag dat nou echt heeft als je naar zon feest ben geweest inclusief spacen :D

oh jij bent ook zo'n liefhebber zie ik al :D.. ja hardbass is zoizo te doen! ksla thrillogy maar ff over.. net xqlusive ook achter de rug.. ik doe rustig aan ivm m'n fysiek maar ik vraag me eigenlijk af wat voor aanslag dat nou echt heeft als je naar zon feest ben geweest inclusief spacen :D

Yeah men :D.. Ik vind het wel mee vallen hoor. Die mega katabole avonden zullen vast niet goed zijn maar een paar dagen strikt en je bent weer terug waar je was. Mijn laatste feest was Q-base. Probeer na Thrillogy nog naar Loudness te gaan en misschien met oud & nieuw naar de laatste Qountdown in de HMH. Lijkt me wel eens leuk ff knallend het nieuwe jaar in :)

Aanwazig!

Wordt mijn 2de Qlimax,, vorig jaar viel inderdaad tegen. Alleen het Anthem was al k*t... maarja.
Hardbass daarentegen vaagde heel Qlimax weg, jammer genoeg was een maat van mij 2 uur vdk, maar toch nog volop genoten :D.

Dit jaar wordt beukennnn iig!!!!

Laatst bewerkt:
Dit wordt mijn eerste Qlimax. Ik hoop dat het vet wordt :) Helaas nog geen line-up bekent.

Vorig jaar mn eerste keer. Leuk, moet een keer meemaken, maar dat was t ook wel :)

Ik ben niet van plan meer om naar Qlimax te gaan, ga liever naar DefQon ofzo :D

Ik ben 2 keer naar Defqon geweest en heb nog nooit in me leven een mooier feest meegemaakt dan die.

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Qlimax omdat ik vaak hoor dat dit het mooiste indoor feest van het jaar is.

Klopt het dat de controle op Qlimax heel streng is? Ik knijp hem daar een beetje voor :(

Zullen die honden blaffen voor anderhalve pil? Zou wel balen zijn :p
Ik twijfel heel erg om de gok te wagen

Terug
Naar boven