Fitness Seller

Qlimax 2011!

Zullen die honden blaffen voor anderhalve pil? Zou wel balen zijn :p
Ik twijfel heel erg om de gok te wagen

haha nee.. of je moet die pilllen echt helemaal uitgeveegd op je handen hebben zitten.. dan is er een kans dat ze het ruiken..

die honden zullen jouw 1.5 pilletje echt niet ruiken.. vooral als ze gewoon netjes in je onderbroekje zitten ;)

daar hoef je je echt geen zorgen over te maken

haha nee.. of je moet die pilllen echt helemaal uitgeveegd op je handen hebben zitten.. dan is er een kans dat ze het ruiken..

die honden zullen jouw 1.5 pilletje echt niet ruiken.. vooral als ze gewoon netjes in je onderbroekje zitten ;)

daar hoef je je echt geen zorgen over te maken

Hier hoopte ik stiekem op :P ik ga dan toch maar de gok wagen denk ik op Qlimax! Ik denk ook dat die honden niet snel reageren op anderhalve pil. Maar je weet het nooit hé. Ik verstop het veilig in een folietje in me boxershort.

4x qlimax geweest en 1 x hardbass. Hondjes nog nooit tegengekomen (staan er wel altijd). Heb zelf verschillende ingangen gehad al. Fouillering is zoals ieder feest een eitje. Je moet gewoon kijken waar de hondjes staan als je er bang voor bent en dan gewoon een andere ingang uit kiezen. Mocht je onverhoopt toch langs hondjes moeten ga dan niet zenuwachtig doen want juist dan ruiken ze je.

De honden heb je niet veel last van..
1 advies,stop het van te voren weg er lopen nogal wat stillen tussen op en rond het stadion.

Ik mag niet.:mad:

heb nog een qlimax kaart te koop.

omdat ik zelf niet meer ga

Nog 2 kaartjes over hiero, iemand interesse?

Terug
Naar boven