MarcoDHollander
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 14
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff wat ben ik naar de klote zeg! was een leuk feesie!
nu de hele week bijkomen pff
vond de sfeer wel tegenvallen.. misschien 20% van het publiek deed echt goed mee enz. maja dat heb je met al die dagjesmensen
..
Tegenwoordig zijn alle hardstylefeesten simpelweg klote......Het is ook gewoon geen hardstyle wat daar gedraaid word? Ellendig lange melodieuze geluiden in combinatie met een basstempo wat vroeger de naam "mellow" nog niet mocht hebben? De tranen springen me echt in de ogen als ik het hoor, afschuwelijk!
Waar zijn die bloedsnelle setjes van Mondello & Technoboy met die snelle diepe bassen en flitsende italian hardstyle geluidjes?
De ietswat oudere generatie hier op DBB ( 25 jr+ )zal begrijpen wat ik bedoel....
De echte mooiste hardstyletijd was van 2002-2005, direct na het einde van het trancetijdperk. Daarna is het allemaal bergafwaarst gegaan met deze muziekstroming. De huidige generatie die hiermee opgroeit en deze muziek wel leuk vind zal en kan ook niet beter weten. Over enige jaren zul je zien dat de hardstyle weer veranderd....en DIT het tijdperk was!![]()
. Ben zelf gaan luisteren sinds 2006 en toen waren de basslines al flink veranderd ten opzichte van 2003 , sommige feesten zijn idd bout tegenwoordig. Er komen veel dagjesmensen , kijk maar naar de mains van defqon en decibel bijvoorbeeld , niemand gaat loos... belabberd volk wat er alleen maar bij wilt horen of hunzelf volstopt met pille om alleen maar te spacen. Ook is hardstyle al bijna harcore , soms wordt er op feesten met 158 bpm gedraaid. Die early hardstyle van 1999-2004 kan je beter als een soort hardtrance beschrijven maar er zaten ook zeker wat hardere platen tussen. Ik heb weleens gesproken met mensen die veel naar early feesten zijn geweest en vertelden dat de sfeer echt top was toen en het tegenwoordig vies tegenvalt. Maar toch vind ik het heerlijk om naar q-base te gaan of hardbass of loudness , in mijn ogen de feesten waar wat meer liefhebbers op af komen en er stevig wordt doorgedraaid zonder superveel breaks , qlimax , defqon etc vermijd ik liever
.Maar toch vind ik het heerlijk om naar q-base te gaan of hardbass of loudness , .