Jan Thys
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Wie van jullie gaan allemaal naar dit feestje? Nog 2 weekjes wachten en dan knallen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Als je meer van de hardcore bent was dat misschien ook wel beter ook!Toch maar niet, me meisje en ik hebben besloten naar Hardcore 2010 te gaan in Zaandam!
en in het kleine zaaltje boven ward er de laatste paar uur mainstream gedraaid. Maar aangezien het boven zo belachelijk druk en glad was. (En ook omdat mainstream hardcore al HELEMAAL m'n neus uit komt
) 

Als je meer van de hardcore bent was dat misschien ook wel beter ook!
Beneden werd het feest afgesloten met vrolijke hardstyleen in het kleine zaaltje boven ward er de laatste paar uur mainstream gedraaid. Maar aangezien het boven zo belachelijk druk en glad was. (En ook omdat mainstream hardcore al HELEMAAL m'n neus uit komt
)
Heb ik nog een beetje rondgestampt benenden achter in de zaal.
Was overigens een GE-WEL-DIG feest verder, niks op aan te merken.
Gostosa scheen bagger te zijn, maar op dat moment was ik pas net binnen en werd meteen aangetrokken door de heerlijke kwaliteit-hardstyle geluiden die uit het kleine zaaltje kwamen.
Heb volgens mij geen DBB'er gezien. Wel brede kerels zien lopen, maar ze hadden allemaal ielepiele beentjes..![]()
En Dbb'ers herken je aan hun benen? Was idd een super feestje!

!
Ja.
Omdat mensen die alleen hun bovenlijf trainen, en dus ook niet squatten niet welkom zijn op DBB!
En als ik mannen die een beetje hetzelfde uiterlijk hebben als Johnny Bravo ben ik er dan vrijwel zeker van dat het geen DBB'er is.![]()

Dus jij was de enige brede kerel, die wel dikke benen had![]()

Nee, ik behoor tot het groepje DBB'ers die helemaal niet breed zijn en eigenlijk hier voor de gezelligheid komen.![]()
Heb je x-ray ogen ofzo? Ik heb toch weinig mensen in skinny jeans zien lopen, dus how the **** zie jij dat ze johny bravo zijn?