AndroidHealthClinic

Qountdown 2009/2010

Heb je x-ray ogen ofzo? Ik heb toch weinig mensen in skinny jeans zien lopen, dus how the **** zie jij dat ze johny bravo zijn?

Nou de 2 gasten die gedurende de avond mij aandacht hadden getrokken waren gekleed in best smalle broeken ja. En ik merkte op dat de benen zwaar achterliepen op bovenlichaam. :)

Ik heb het toch ook niet over alle gasten die er rondliepen :rolleyes: Alleen een paar mij opgevallen waren.;)

Had ik maar x ray ogen :( Dan zat ik nu niet achter de computer..:o

Als je meer van de hardcore bent was dat misschien ook wel beter ook!
Beneden werd het feest afgesloten met vrolijke hardstyle :rolleyes: en in het kleine zaaltje boven ward er de laatste paar uur mainstream gedraaid. Maar aangezien het boven zo belachelijk druk en glad was. (En ook omdat mainstream hardcore al HELEMAAL m'n neus uit komt :) )
Heb ik nog een beetje rondgestampt benenden achter in de zaal.

Was overigens een GE-WEL-DIG feest verder, niks op aan te merken.

Gostosa scheen bagger te zijn, maar op dat moment was ik pas net binnen en werd meteen aangetrokken door de heerlijke kwaliteit-hardstyle geluiden die uit het kleine zaaltje kwamen. :)

Heb volgens mij geen DBB'er gezien. Wel brede kerels zien lopen, maar ze hadden allemaal ielepiele beentjes..:o

Klopt inderdaad, heb me goed vermaakt!:D

Nou de 2 gasten die gedurende de avond mij aandacht hadden getrokken waren gekleed in best smalle broeken ja. En ik merkte op dat de benen zwaar achterliepen op bovenlichaam. :)

Ik heb het toch ook niet over alle gasten die er rondliepen :rolleyes: Alleen een paar mij opgevallen waren.;)

Had ik maar x ray ogen :( Dan zat ik nu niet achter de computer..:o

O, je bedoelt die twee bodybuilders in die strakke leggings. Ja die waren echt gay:p haha.

??? Nee, zoiets kan ik me niet herinneren ???

Bedoelde ik sarcastisch he, omdat dat dat kleine benen verhaal van jou stom gelul is:rolleyes:. Er liepen daar een paar best grote beesten rond en allemaal in een normale spijkerbroek. Aangezien jij zelf zegt daar niet toe te behoren, heb jij sowieso niet het recht om daar wat op aan te merken.

Je kan wel bij de ifbb jury gaan. Hoeft er helemaal niet meer geposeerd te worden, want jij kan prima beoordelen met de kleren aan...

Laatst bewerkt:
Bedoelde ik sarcastisch he, omdat dat dat kleine benen verhaal van jou stom gelul is:rolleyes:. Er liepen daar een paar best grote beesten rond en allemaal in een normale spijkerbroek. Aangezien jij zelf zegt daar niet toe te behoren, heb jij sowieso niet het recht om daar wat op aan te merken.

Je kan wel bij de ifbb jury gaan. Hoeft er helemaal niet meer geposeerd te worden, want jij kan prima beoordelen met de kleren aan...

:thumbs:

Terug
Naar boven