- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BBnoel zei:het begon het hoere droog, totdat er een paar pippos waren die het weer moesten overdrijven..
Emile zei:ik vind dit dope. Lauwe vette shit alleen die tappas motten een keer wat flaven..
peace out ...

BBnoel zei:het begon het hoere droog, totdat er een paar pippos waren die het weer moesten overdrijven..
boerenkool zei:

AapieVuist zei:

Angerfist zei:

Metal_Wolf zei:

Flupke56 zei:Jooooooooo mensen,
ik kwam vandaag op training, was bezig met deadlift en er kwam plots iemand naar mij om te zeggen dat dat een Keislechte oefening is voor de rug... :s. Ik weeg nu 68 kg, en deadlift ongeveer 60 70 kg....
Hij beweerde dus dat ik als ik boven mijn eigen gewicht ga binnenkort ga sukkelen met mijn rug.. problemen enzo..
Hierbij stelde hij een andere oefening voor: (ik ken de naam nie dus leg ze even uit)
Je ligt met je buik op een bankje die schuin omhoog staat.. Je laat je armen hangen met de halters in en strekt die vervolgens (dus naast u)..
Klopt deze theorie of niet??
alvast bedankt

Flupke56 zei:Jooooooooo mensen,
ik kwam vandaag op training, was bezig met deadlift en er kwam plots iemand naar mij om te zeggen dat dat een Keislechte oefening is voor de rug... :s. Ik weeg nu 68 kg, en deadlift ongeveer 60 70 kg....
Hij beweerde dus dat ik als ik boven mijn eigen gewicht ga binnenkort ga sukkelen met mijn rug.. problemen enzo..
Hierbij stelde hij een andere oefening voor: (ik ken de naam nie dus leg ze even uit)
Je ligt met je buik op een bankje die schuin omhoog staat.. Je laat je armen hangen met de halters in en strekt die vervolgens (dus naast u)..
Klopt deze theorie of niet??
alvast bedankt
Leviathan zei:
Lumey zei:

Angerfist zei:Jooooooooo mensen,
ik kwam vandaag op de sportschool, zag ik opeens iemand een keislechte oefening doen voor de rug, de deadlift wel te verstaan. Dus ik er naartoe en zeg "ben je potverdomme wel helemaal lekker schrale ecto, zo verneuk je de vorm van je taille nog!"
Ik zei, je gaat echt problemen krijgen met je rug ouwe.
Dus ik leg em een andere oefening uit, wel voor een heel ander deel van het lichaam maar nou en, die gast had er zo te zien toch weinig verstand van.
![]()