Fitness Seller

Quote the scratch

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu nokken met tig smilies tegelijk in 1 posting, het is niet bedoeling dat DBB ontoegankelijk wordt door deze thread te bezoeken.

Hahaha sommige maker er een sport van om zoveel mogelijk krabbers in een reply te knallen :D.

On-topic :scratch:

Prima dat jullie nu in deze thread wat kunnen krabbelen, het begon flink vervelend te worden in andere threads!
Wie is er nu zo voorspelbaar om mij te quoten met een welgemikte krabbel op z'n kop?

D. zei:
Prima dat jullie nu in deze thread wat kunnen krabbelen, het begon flink vervelend te worden in andere threads!
Wie is er nu zo voorspelbaar om mij te quoten met een welgemikte krabbel op z'n kop?
:flipoff: had je niet verwacht hè

:scratch:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:scratch:

EricR zei:
En nu nokken met tig smilies tegelijk in 1 posting, het is niet bedoeling dat DBB ontoegankelijk wordt door deze thread te bezoeken.

mee eens ik erger me er rot aan dat ik 5min moet wachten voordat een pagina het doet :mad:

ontopic dan maar weer :scratch:

koetje zei:
mee eens ik erger me er rot aan dat ik 5min moet wachten voordat een pagina het doet :mad:

ontopic dan maar weer :scratch:

Idd, bovendien gebeurt het de laatste tijd vaak dat een pagina blijft hangen tijdens het laden, tot er ineens de melding verschijnt "verbinden met dutchbodybuilding.com is mislukt". Of het lukt wel maar duurt een eeuwigheid.

Dat kan met grote threads zijn of met kleintjes dus daar ligt het niet aan.

OT: :scratch:

-edit- Of je over de duvel spreekt gebeurt het juist weer. "!" "De handeling is onderbroken tijdens het verbinden met dutchbodybuilding.com" Twee tellen later werkt het weer gewoon, wat is dat toch.

• Topic Starter Topic Starter
en dan mijn topic de schuld geven?:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven