MuscleMeat

Raad de Bodybuilder!

Flex Wheeler?

Lol met zo'n taille en massa? :roflol:

Ja bijna alle n*gers (of moet ik 'gekleurde mensen' zeggen op dit forum ???) waren al langsgekomen, dan noem ik de volgende op m'n lijstje op haha.

Haha no man, nothing close.
De beste man is 1,94m ofzo.. :p

sean jones?

---------- Toegevoegd om 01:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:40 ----------

of paul dillet?:P

Nopez.
Sean en Dillet met zo'n rug? Dacht het niet!

kevin levrone?:P

---------- Toegevoegd om 01:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:43 ----------

melvin anthony zou ook nog wel eens kunnen btw:P

---------- Toegevoegd om 01:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:44 ----------

of robby robinson.. moet een van de drie zijn.. anders is he echt onbekend man.. kan ook me buurman opnoemen:P

Is geen van alle, onbekend is hij niet maar bekend.. Nah.. :p
Het is in ieder geval wel een pro en hij staat bekend om z'n huge rug. :p

joel stubbs?:P

---------- Toegevoegd om 01:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:51 ----------

or chris cormier?:P

---------- Toegevoegd om 01:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:54 ----------

o noo ik know it tony freeman:D:D

joel stubbs?:P

---------- Toegevoegd om 01:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:51 ----------

or chris cormier?:P

---------- Toegevoegd om 01:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:54 ----------

o noo ik know it tony freeman:D:D

Bin-****ing-go. :D

ok now its my turn i think:P

---------- Toegevoegd om 02:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:59 ----------

1kGJY66M8M0GFmEzegnSCPOkUILkf775e.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Paul deMayo?

Tom Platz?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

evan centopani ?

Terug
Naar boven