Fitness Seller

Raad de Bodybuilder!

veel blijven er niet meer over....

2a5kk8i.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

wie weet nog wie dit ook alweer is??perfecte rug

ps: Als ik hem juist zou hebben, mag iemand anders een foto zoeken in mijn plaats, ik ben ff weg ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zover waren we hier nog niet hè .. en volgens mij wist niemand wie deze persoon was ;)
Iemand op het forum had er wel meer foto's van maar wist de naam niet, geen prof naar ik mij kan herinneren.

http://pic40.picturetrail.com/VOL287/2118899/10461889/248324829.jpg

Wacht je beurt eens af, man ;)

Vraag eens aan Masallah, hij heeft ooit eens een logje gehad met als ultiem doel het fysiek op deze foto!!

EDIT: Masallah was me voor :D

(.......) heeft net officieel aangekondigd te stoppen in het Pro Circuit. (......) noemde als een van zijn belangrijkste redenen om te stoppen zijn gezondheid en het hebben van andere interesses.

Zijn doel was het deelnemen aan de Mr.O, deelname bereikte hij in 2004 (18e) na een fantastische 3e plaats op de Night Of The Champions.
Zonder meer een atleet met een geweldige fysiek waarmee nog jarenlang op pro-niveau had kunnen schitteren.

Echter zijn keuze is te begrijpen, de risico's zijn te groot geworden voor wat je er voor terug krijgt.

als jullie het nu niet weten verklap ik het wel :p..kan geen hint meer verzinnen

Terug
Naar boven