XXL Nutrition

Raad over cutkuur

Pewe

Novice
Waardering
1
Lengte
1m76
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal, ik op dit moment bezig met testotabs lekker veel slikken.
En normaal ga ik gelijk daarna over op de nolva maar ik ga over 2 1/2 week cutten en heb ik een planningsfoutje gemaakt want ik moet dan echt gaan cutten.

Wat raden jullie aan om te gaan cutten op bv een winny only ofzo en einde van de cut te eindigen met nolva?

Hoor graag jullie opinie want ik wil graag mijn progressie behouden.

Hoezo moet?

Ga prikken.

Prikken.

Injecties zijn beter kerel!

Weet ik maar ben er nog geen fan, van haha.

Ik stop vandaag met het spul en neem 2 weken rust en neem over 1 week nolva.
2 weken rust na orals? Ben je gek ofzo. Wat is de halfwaardetijd van die test caps? Paar uur? Nou dan kan je dus de dag erna al met nolva beginnen. Quick maths

Weet ik maar ben er nog geen fan, van haha.

Ik stop vandaag met het spul en neem 2 weken rust en neem over 1 week nolva.
Geen fan van!? Orals zijn heel slecht voor je. Injectie is misschien in de begin vervelend maar went er snel.
Wat betreft nakuur je kan zoals al eerder is gezegd gelijk mee beginnen omdat de halftijd van je pillen heel kort is.

• Topic Starter Topic Starter
Geen fan van!? Orals zijn heel slecht voor je. Injectie is misschien in de begin vervelend maar went er snel.
Wat betreft nakuur je kan zoals al eerder is gezegd gelijk mee beginnen omdat de halftijd van je pillen heel kort is.
Ja ik weet dat injecties beter zijn maar het is gewoon eerst die tja beetje angst over gaan snap je. Gewoon 2 weken nolva en daarna cut. Denk eerder 1 weekje, heb niet zolang gebruikt.

Die angst gaat alleen maar weg als je die naald erin ramt. Je zult nu wel weten dat je met orals niet zo heel veel gains maakt. Waardeloos zou ik het niet willen noemen, maar efficiënt is het niet echt.

Terug
Naar boven