AndroidHealthClinic

'raar' kuurvoorstel

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Door bepaalde omstandigheden ( werk kwijt)
kon ik de kuur die ik 3 maand terug graag wou doen niet doen. en heb ik in tussen wat nieuws bedacht aangezien ik geen werk heb..

het lijkt een beetje raar zo op het eerste gezicht denk ik maar heb het bedacht met 2 redenen.

Wou 2 nieuwe middelen proberen. en tren/dianabol niet door elkaar laten lopen ivm gyno.

1-3/4 - 50mg dianabol
1-10 500 Test E
6-10 100mg TrenA EoD
12-15 Arofixen
50mg proviron ED
pramipexole wil ik ook bestellen om het bij de hand te hebben voor: tren sides en mocht ik toch
progest. gyno krijgen.

sta nu nog op een te hoog vet % ( 16/17%) maar zorg dan dat ik het tegen de 12-13% aan heb.

( foto @ avater is gemaakt na 9 dagen niet trainen en 18% vet dus plz dont judge haha)

Laatst bewerkt:
4 weken Tren is het niet waard

• Topic Starter Topic Starter
4 weken Tren is het niet waard

zou dat nog kunnen uppen na 6 weken maar TrenA leek me snel genoeg te werken om het in elk geval te merken.

Reden dat ik het op voorhand zo kort doe: weet niet hoe het met de sides zit bij mij.

Te doen: aggresie,zweet,moe etc.

niet te doen: achterdochtigheid.

zou dat nog kunnen uppen na 6 weken maar TrenA leek me snel genoeg te werken om het in elk geval te merken.

Reden dat ik het op voorhand zo kort doe: weet niet hoe het met de sides zit bij mij.

Te doen: aggresie,zweet,moe etc.

niet te doen: achterdochtigheid.

Anders pak je ipv van Test-e gewoon Test prop, dan heb je ook geen kickstart zoals dbol nodig en kan je de Tren-A gewoon ook van week 1 beginnen.

En de kans dat je van dbol+tren gyno krijgt is best klein tenzij je echt gevoelig bent maar dan krijg je het sowieso van test+tren en Tren zonder test zou ik nooit doen

Wil dbol ook proberen. En hoorde van iemand hier op forum dat goeie combo is. En om de 2 dagen 4ml wegspuiten zie ik niet zitten daarom testE

Ik zou de primo achterwege laten. Ik heb gehoord dat bij het zetten van tren a iedere dag sommige minder last hebben van tren sides.

350 primo is ook laag gedoseerd.
primo eruit evt mast erin?

dianabol eruit en tren-a va dag 1

Erm je hebt geld problems maar gaat wel voor primo ED op low dose?
Houd het gewoon op tren en test , geen fancy liver nukes nodig.

wie heeft het over primo? lees men begin post ff jongens;p

gaat om

1-4 dianabol
6-10 trenA
1-10 TestE

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 16:52 ----------

Erm je hebt geld problems maar gaat wel voor primo ED op low dose?
Houd het gewoon op tren en test , geen fancy liver nukes nodig.

cruise momenteel weer op 300 euro per week ( uitzendburea -.-) dus das het probleem niet.

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 16:54 ----------

wie heeft het over primo? lees men begin post ff jongens;p

gaat om

1-4 dianabol
6-10 trenA
1-10 TestE

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 16:52 ----------

cruise momenteel weer op 300 euro per week ( uitzendburea -.-) dus das het probleem niet.

oh ik was slaperig gisteravond

met primo bedoelde ik proviron. my bad.

Als je 6 weken wil trennen ga dan voor een blast van 1gr.
Als het aan de het geld ligt zou ik gewoon even uitstellen tot je 8-10 weken on kunt zijn op tren imo.

Als je 6 weken wil trennen ga dan voor een blast van 1gr.
Als het aan de het geld ligt zou ik gewoon even uitstellen tot je 8-10 weken on kunt zijn op tren imo.

nee het licht niet aan het geld, dan zou ik desnoods nog 400mg tren E kunnen nemen voor 8 weken.

gaat me er meer om of ik punt 1: het volhoud elke dag/2dagen te spuiten en eigenlijk het meest of ik er niet achterdochtig van word. aangezien men relatie voor gaat.

nee het licht niet aan het geld, dan zou ik desnoods nog 400mg tren E kunnen nemen voor 8 weken.

gaat me er meer om of ik punt 1: het volhoud elke dag/2dagen te spuiten en eigenlijk het meest of ik er niet achterdochtig van word. aangezien men relatie voor gaat.

Lol,
Als de issue het prikken is ga gewoon Tren E, vind de sides verschil bullshit behalve de bloed druk gedeelte.
Wel moet ik zeggen zelf nooit Ace te hebben gebruikt maar ook geen enkel sides vindt op Tren E zelfs niet op 800mg.

Als je er alsnog bang voor bent ga je toch gewoon voor Deca?

Lol,
Als de issue het prikken is ga gewoon Tren E, vind de sides verschil bullshit behalve de bloed druk gedeelte.
Wel moet ik zeggen zelf nooit Ace te hebben gebruikt maar ook geen enkel sides vindt op Tren E zelfs niet op 800mg.

Als je er alsnog bang voor bent ga je toch gewoon voor Deca?

Tren lijkt me een veel potenter middel eigenlijk. en ik bloat heel snel.. echt heel snel.

maar ben idd aan het twijfelen tussen of de optie die ik net zei of

500test
400deca
50mg provi
50mg diana.

Maar me voorkeur gaat uit naar tren.

En trenE wil ik niet omdat : als ik er wel gevoelig voor blijk te zijn zit ik er sowieso nog 10-14 dagen aan vast.

Tren lijkt me een veel potenter middel eigenlijk. en ik bloat heel snel.. echt heel snel.

maar ben idd aan het twijfelen tussen of de optie die ik net zei of

500test
400deca
50mg provi
50mg diana.

Maar me voorkeur gaat uit naar tren.

En trenE wil ik niet omdat : als ik er wel gevoelig voor blijk te zijn zit ik er sowieso nog 10-14 dagen aan vast.

Als je bang bent voor bloat zou ik deca/diana echt niet combineren, zou dan in plaats de deca test dose verhogen.
Provi is discutabel maar zie zelf niet veel meerwaarde.

Je bloat heel snel zeg je? Moet je vooral deca en diana gaan nemen. Gaat zelf provi niet voor je tegenhouden.

Mag ik vragen wat je kuurverleden is?

Als je bang bent voor bloat zou ik deca/diana echt niet combineren, zou dan in plaats de deca test dose verhogen.

naja bang voor bloat;p ik lijk 10% vet te zijn aangekomen na 8 weken ( qua gezicht) verder vind ik het niet echt hinderlijk.

kuur verleden:

2x epistane 6 weken @ 50/60mg = like winstrol
1x test op 750mg 8 weken lang.

ik doseer express wat hoger omdat ik niet elke 3 maand wil kuren en ik men lichaam liever 1 keer iets zwaarder belast dan 3x wat minder.

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 17:18 ----------

libido/iets minder bloaten

naja bang voor bloat;p ik lijk 10% vet te zijn aangekomen na 8 weken ( qua gezicht) verder vind ik het niet echt hinderlijk.

kuur verleden:

2x epistane 6 weken @ 50/60mg = like winstrol
1x test op 750mg 8 weken lang.

ik doseer express wat hoger omdat ik niet elke 3 maand wil kuren en ik men lichaam liever 1 keer iets zwaarder belast dan 3x wat minder.

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 17:18 ----------

libido/iets minder bloaten
I know , neem de bloat gewoon voor lief.
Neem HCG ernaast om alles goed te laten werken en gains beter vast te houden in de PCT.
8 week deca
10 test
1-10 hcg
4 weken nolva 20 mg

Game on.

Als je niet wilt bloaten : geen deca en geen dbol combineren. Als je bang bent voor de tren-sides zou ik ook gewoon geen tren pakken, placebo is ook een b*ch als je je er teveel op focust.

Ik zou hem zo doen:
1-6 - 50mg dianabol
1-6 - 100mg test prop eod
1-6 - 100mg TrenA EoD
1-6 - 10 a 20mg aromasin ED

Terug
Naar boven