MuscleMeat

'raar' kuurvoorstel

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou hem zo doen:
1-6 - 50mg dianabol
1-6 - 100mg test prop eod
1-6 - 100mg TrenA EoD
1-6 - 10 a 20mg aromasin ED

lijkt me ook een lekker kuurtje!

vraag me alleen af hoeveel % ( gemiddeld) last heeft van de achterdochtigheid bij tren. de rest heb k geen problemen mee.

vraag me alleen af hoeveel % ( gemiddeld) last heeft van de achterdochtigheid bij tren. de rest heb k geen problemen mee.

Maakt niet uit hoeveel procent er last van heeft toch, als jij het maar niet hebt :P Kwestie van uitproberen bro, op een andere manier kom je er echt niet achter. Ik werd heel lief en aardig op tren aldus m'n vrouwtje, andere forumleden breken hun hand op een muur op tren ( :P ). Zou persoonlijk wel de tren A ED zetten, wordt heel vaak gezegd dat dit de sides vermindert. Aantal raden zelfs aan het ED voor het slapen te zetten ivm minder nachtzweten dacht ik.

Lijk niet echt gevoelig voor sides, tenminste met medicijnen enz niet. Nooit geen last van katers enz.
Zou alleen zo zonde zijn alsk 5/6 potjes tren A koop en na 5 dagen er niet tegen kan.

miss dat ik dan of 6 weken dbol bij test doe of 3 weken Diana en 200 deca en dat bloaten ff voor lief neem.

Als geld geen probleem is, waarom dan niet de kuur die je in eerste instantie wilde doen?

Hoe ziet je voeding eruit? Ik had ook last van bloat op 500 mg. test-e, zelfs in combinatie met 400 mg. mast-e (wat voor een goede verhouding tussen androgenen en oestrogenen moeten zorgen), maar dan enkel in mijn gezicht. Nadat ik mijn voedingsschema heb nagelopen en zoveel mogelijk natrium-bevattende middelen uit mijn dieet heb gegooid en 6 liter water per dag begon te drinken heb ik echt nóóit meer last gehad van bloat. Stond zelfs op 500 mg. test-only er ripped bij ;)

K hou van eten alainie;p dus er gaat af en wat lekkers tussen zitten ( snitzel, gehaktbal) heb het ook vooral in bloaten @ gezicht.

@ Bartels heb nu 3x gezegd waar het me omgaat. Ben niet van plan dat elke 2 posts te herhalen.

God je wacht gewoon tot je hoort wat je wilt horen , neem dan gewoon tren test diana , sinds je de rest toch niet ziet zitten.

Sta open voor alles wat lekker is eigenlijk. Test tren diana lijkt mij gewoon het beste aansluiten op doelen ( kg of 10, 6/6.5 behouden)

wil maar 10 weken kuren trouwens dus bold valt al af en de enige side wat ik niet wil is die achterdochtigheid.

Kan me vet % moeilijk inschatten door los vel @ buik en ben ook bang dat als ik op 15/16% blijk te staan ipv 12 dat ik dan veel vet aan zet met test/deca/diana.

Laatst bewerkt:
Volgens mij ben jij zonder Tren ook al redelijk achterdochtig :D:cool:

dbol eruit laten met zulk hoog vet% (12-13 is ook nog te hoog ja). tren/test vanaf week 1

Oke dacht ff lekkere kickstart te pakken daar oxy me echt teveel vocht is en winstrol niet lekker aan men gewrichten.

Hmm valt normaal wel mee. Niet zo dat ik vraag wat ze allemaal heeft gedaan en met wie gepraat als ze uitgaat ofzo.

Als dianabol dus afvalt heb ik niet veel meer om uit te kiezen haha.

Ik vind je vet% te hoog voor te kuren.

Tren A isal een stap in de goeie richting maar dan nog, hoe hoger het vet%/vocht% hoe erger het zweten, humeur, slecht slapen etc. (alleszins bij mij toch !!)

ik ben bezig met cutten hea, wil het alvast in huis hebben omdat ik nogal snel geld uitgeef. en zodra ik dit gekocht heb kan ik weer rustiger aan doen.

hoor net dat men supplier ook omnadren heeft waar hij zelf heel hard op gaat. is wel kwart duurder ml voor ml maargoed. ( pms met aanbiedingen worden meteen gereport tenminste)

sust past toch lekkerder bij trenA eigenlijk.

ik ben bezig met cutten hea, wil het alvast in huis hebben omdat ik nogal snel geld uitgeef. en zodra ik dit gekocht heb kan ik weer rustiger aan doen.

hoor net dat men supplier ook omnadren heeft waar hij zelf heel hard op gaat. is wel kwart duurder ml voor ml maargoed. ( pms met aanbiedingen worden meteen gereport tenminste)

sust past toch lekkerder bij trenA eigenlijk.

omnadren besteld, supplier woont 500m van me af dus ben er wel zeker van dat het echt is.

Wou sowieso al eens sust ipv test proberen en het andere merk wat hij momenteel kan krijgen is g.....sis en die vertrouw ik helemaal niet.

eerst maar is 20ml omna en nolva besteld. Dan kan ik nog 3/4/5 weken aankijken welke combinatie erbij moet.

al het hulp is welkom aangezien ik zwaar twijfel.

Sust wel vaker dan 1 keer per week zetten.

Dus wat wordt het nu nou dan????

Weet het not niet zeker.. Heb alleen basisspyllen besteld.

omnadren/NPP/dianabol dan? Zal zorgen dat men vet% dat lager licht natuurlijk maar dat lijkt me ook nog wel wat ( en iets minder lang herstel dan deca)

zou zou ik het dan doen:

1-8 1ml/250mg omnadren elke 3 dagen
1-6 1.5ml/300mg NPP elke 3 dagen
1-4 50mg dianabol
( mischien hcg, denk niet dat nodig is bij 8 weken)
9-12 nolvadex ( hoe zit dat bij sust, hoelang wacht je dan met nakuur?)

op die manier heb ik de 2 dingen die ik belangrijk vind. 1 niet die Tren side 2 niet zo lang bezig ( ivm herstel)
en ben er toch vrij zeker van dat ik met die doseringen lekker kan knallen.

zal neer komen op zon 550-600sust per week 650-700mg NPP en 350mg diana per week. En ja weet dat de doseringen vrij hoog zijn maar ben ook zwaar hea ( momenteel 115.6kg @ 15.7% cuttende)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven