Fitness Seller

Raggend harde D&B: Pendulum-Hold your colour

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! De enige echte hardraggende Drum&Bass Master met een heerlijk album dat bij tijd en wijle gewoon lekker rustig kabbelt! :D

01 - Prelude
02 - Slam
03 - Plasticworld Feat. Fats & TC
04 - Fasten Your Seltbelt Feat. The Freestylers
05 - Through The Loop
06 - Sounds Of Life Feat. Jasmine Lee
07 - Girl In The Fire
08 - Tarantula Feat. Fresh, $pyda & Tenor Fly
09 - Out Here
10 - Hold Your Colour
11 - The Terminal
12 - Streamline
13 - Another Planet

[Link niet meer beschikbaar]

doetutnie :(

blij maken met een dooie mus :(

tja dat is dbc he. Het hardst schreeuwen met vette muziek en films, maar nóóit een werkende link plaatsen.
Zo zoetjes aan word ik het een beetje beu met die vent :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
D. zei:
tja dat is dbc he. Het hardst schreeuwen met vette muziek en films, maar nóóit een werkende link plaatsen.
Zo zoetjes aan word ik het een beetje beu met die vent :rolleyes:

Hou je bek man schijtboer, degene die mauwt moet es eerder zijn. Dit zijn warezlinks en die zijn beperkt houdbaar. Misschien es dagelijks dit forum bekijken, dan weet je dat je op tijd bent. Films staan 30 dagen op de server, ik weet voor sommigen is dat nog te kort maar een beetje actie vanuit die luie ectostoel zal wel wonderen doen.

Voorbeeldje: Hier schele:

DBC01 zei:
Hou je bek man schijtboer, degene die mauwt moet es eerder zijn. Dit zijn warezlinks en die zijn beperkt houdbaar. Misschien es dagelijks dit forum bekijken, dan weet je dat je op tijd bent. Films staan 30 dagen op de server, ik weet voor sommigen is dat nog te kort maar een beetje actie vanuit die luie ectostoel zal wel wonderen doen.
Voorbeeldje: Hier schele:
:roflol:
nou nou nou zeg. Kuis je taal eens, de emoties lijken de overhand te nemen :D

• Topic Starter Topic Starter
Dat is precies wat jij wilde modderschepper. En nu maar gauw die prachtige film downloaden en karma uitdelen, vort!

Terug
Naar boven