AndroidHealthClinic

Usain Bolt: 9.4 seconds That’s the human limit... no matter how hard you train (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ok is goed flinke jongen; Jij weet dus met 100 % zekerheid wat duizenden testen niet konden bewijzen. Paranormaal begaafd blijkbaar.

Misschien moet je het boek 'De Wielermaffia' eens lezen. Daarin lees je hoe Lance Armstrong (en vele anderen) de duizenden testjes overleven terwijl ze vlak voor en na de race aan de bloed zak hangen en de spuitjes prepareren.
 
Lol, 1 naam voor je:

Lance Armstrong

Voor Lance Armstrong waren er bewijzen genoeg, maar hij was een te grote naam om head on aan te pakken.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 19:59 ----------

Nee, omdat ze dom zijn of geen toegang hebben tot de juiste middelen.

Hier een stukje uit een interview met een oud steroid-dealer:



http://www.pendlayforum.com/showthread.php?t=6611

interview met een man die Marion Jones aan haar steroiden hielp. Blijkbaar is het dus niet zo makkelijk als hij laat uitschijnen.
Ik weiger te geloven dat al deze atleten steroiden pakken. Nogmaals, het product waarom Powell is gepakt is een stimulantia. Lets get things in perspective.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 20:00 ----------

Misschien moet je het boek 'De Wielermaffia' eens lezen. Daarin lees je hoe Lance Armstrong (en vele anderen) de duizenden testjes overleven terwijl ze vlak voor en na de race aan de bloed zak hangen en de spuitjes prepareren.
Misschien kan je me een deel citeren die relevant is op deze situatie.
 
Voor Lance Armstrong waren er bewijzen genoeg, maar hij was een te grote naam om head on aan te pakken.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 19:59 ----------



interview met een man die Marion Jones aan haar steroiden hielp. Blijkbaar is het dus niet zo makkelijk als hij laat uitschijnen.
Ik weiger te geloven dat al deze atleten steroiden pakken. Nogmaals, het product waarom Powell is gepakt is een stimulantia. Lets get things in perspective.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 20:00 ----------


Misschien kan je me een deel citeren die relevant is op deze situatie.


bolt is kleine naam in de sport?:o
 
Voor Lance Armstrong waren er bewijzen genoeg, maar hij was een te grote naam om head on aan te pakken.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 19:59 ----------



interview met een man die Marion Jones aan haar steroiden hielp. Blijkbaar is het dus niet zo makkelijk als hij laat uitschijnen.
Ik weiger te geloven dat al deze atleten steroiden pakken. Nogmaals, het product waarom Powell is gepakt is een stimulantia. Lets get things in perspective.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 20:00 ----------


Misschien kan je me een deel citeren die relevant is op deze situatie.

Sorry, ik had verwacht dat je zelf de verbanden wel kon leggen. In de wielersport wordt men ook vrij streng gecontroleerd. Toch slaagt een aanzienlijk percentage renners in deze controles goed door te komen. Zo ook bij de atletiek. Daar slagen die jongens van de atletiek over het algemeen ook goed in. Volg je het nog yasmine, of gaat het allemaal te snel? Wat ik dus wil zeggen is dat het waarschijnlijk is dat jongens op dergelijk niveau goed middeltjes kunnen gebruiken zonder ontmaskerd te kunnen worden, iets wat jij 'weigert te geloven'.
 
:roflol: die yasmine gelooft in een sprookjeswereld waarin er atleten zijn die geen doping gebruiken.

---------- Post added 15 July 2013 at 22:11 ----------

Het is bijna schattig hoe naïef die gozer is :D
 
Ik blijf weigeren te geloven dat ALLE atleten op topniveau doping nemen.
 
Yasmine, schattebout :roflol: stap uit dat sprookje waar je in leeft. Die gasten zijn allemaal aan de doping. Niemand wil een schildpadden race zien :roflol:

---------- Post added 15 July 2013 at 02:54 ----------



Dat dere Craze is strong!!! :roflol:

---------- Post added 15 July 2013 at 02:58 ----------

oxilofrine is niet eens echt doping, geeft je alleen wat extra energie -.-'

Dat over "schildpaddenrace" ben ik het niet eens.
Ik denk dat het publiek, de kijker als hij kon kiezen voor een eerlijke competitie waarin iedereen natural zou lopen maar de tijden enkele tienden langzamer zouden zijn ze daarvoor zullen kiezen.
Je weet zeker dat de winnaar, de echte winnaar is. De tijden zijn door "echte" mensen gelopen en geen gemanipuleerde atleten. De droom is voor iedereen bereikbaar zonder deze risico's te nemen.

Zelfs de tour zou leuker zijn, mensen zouden alleen nog meer stuk gaan in de bergen dan nu al het geval is. Tijdens zijn niet relevant aan de populariteit. Als bijv. tijdens basketbal geen slamdunks meer gemaakt konden worden zonder doping, dan zou het pas aan populariteit inboeten.

Kijk naar het zwemmen waar in de snelste pakken records werden verbroken. Deze werden verboden en de tijden werden langzamer. Niemand die het boeide, dit waren nu gewoon de tijden.

---------- Post toegevoegd 16 July 2013 om 00:33 ----------

wellicht een enkeling niet, maar die zul je nooit bovenaan de ranglijsten vinden.

Het is natuurlijk een beetje afhankelijk van de sport. Maar vrees ook dat er in de sprint geen atleten in de pak 'm beet top 20 zijn die niet gebruiken.

Maar, een Ellen van Langen. Een van Nederlands beste Olympische prestaties ooit. Die zou toch wel clean zijn denk ik. Of de Belgische hoogspringster, zou die gebruiken?
 
wat zou usain bolt rennen als ie niet zou gebruiken? alsnog wel onder de 10 toch...
rende die gozer dat op zn 14e al niet?
hij en glenn mills kunnen echt wel inschatten op welke leeftijd usain hoe ver kan komen...
beter dan ik vanaf mn computer iig
 
wat zou usain bolt rennen als ie niet zou gebruiken? alsnog wel onder de 10 toch...
rende die gozer dat op zn 14e al niet?
hij en glenn mills kunnen echt wel inschatten op welke leeftijd usain hoe ver kan komen...
beter dan ik vanaf mn computer iig

Er is geen enkel bewijs, zelf geen aanwijzing, dat Bolt doping gebruikt. Gelieve dus niet zomaar alle topatleten te gaan beschuldigen.
 
Er is geen enkel bewijs, zelf geen aanwijzing, dat Bolt doping gebruikt. Gelieve dus niet zomaar alle topatleten te gaan beschuldigen.
hij gebruikt doping, hij is minstens half natty
 
Bolt is een natuurtalent en de rest natuurlijk prutsers die moeten doperen om bij te blijven. Heel logisch zou het niet zijn dat de concurrentie doping nodig heeft voor tijden laag in de 9,7x en Bolt op zijn gemak meerdere malen in de 9,6x loopt en zelfs 1 keer in de 9,5x.

Bolt is net zo gedopeerd als zijn concurrentie alleen is hij nog niet gepakt. Denk overigens niet dat Bolt gepakt wordt, heeft nu wel het signaal begrepen lijkt me. Acht de kans wel groot dat zijn prestaties afnemen de komende tijd.

Een lijstje op de ranglijst allertijden van sprinters die gepakt zijn op dopinggebruik :

BPKGj9vCYAAe7cr.jpg



Waarbij Maurice Green banden had met John Smith en daardoor ook met Balco. Tevens grote betalingen gedaan aan Angel Heredia, 1 van de meest schimmige figuren in de atletiekwereld.

De kans dat je in dat gezelschap clean boven alles uitstijgt is zo goed als nihil. Laten we het houden op 1% omdat er misschien een mutant kan rondlopen op deze wereld die niet gedopeerd de grootste dopeurs uit zijn sport kan verslaan.
 
Laatst bewerkt:
Wel apart; vroeger keek je naar sport om te zien wie het snelste is; nu om te kijken wie het meest en best gebruikt. :o:rolleyes:
 
Wel apart; vroeger keek je naar sport om te zien wie het snelste is; nu om te kijken wie het meest en best gebruikt. :o:rolleyes:

Ik wou er nog wel bij zeggen dat deze gasten wel echt aanleg hebben om te sprinten. Je kunt mij volproppen met dope en ik kom absoluut niet in de buurt van de 10 sec. (11 ook niet btw ;))
 
Bolt is een natuurtalent en de rest natuurlijk prutsers die moeten doperen om bij te blijven. Heel logisch zou het niet zijn dat de concurrentie doping nodig heeft voor tijden laag in de 9,7x en Bolt op zijn gemak meerdere malen in de 9,6x loopt en zelfs 1 keer in de 9,5x.

Bolt is net zo gedopeerd als zijn concurrentie alleen is hij nog niet gepakt. Denk overigens niet dat Bolt gepakt wordt, heeft nu wel het signaal begrepen lijkt me. Acht de kans wel groot dat zijn prestaties afnemen de komende tijd.

Een lijstje op de ranglijst allertijden van sprinters die gepakt zijn op dopinggebruik :

BPKGj9vCYAAe7cr.jpg



Waarbij Maurice Green banden had met John Smith en daardoor ook met Balco. Tevens grote betalingen gedaan aan Angel Heredia, 1 van de meest schimmige figuren in de atletiekwereld.

De kans dat je in dat gezelschap clean boven alles uitstijgt is zo goed als nihil. Laten we het houden op 1% omdat er misschien een mutant kan rondlopen op deze wereld die niet gedopeerd de grootste dopeurs uit zijn sport kan verslaan.

Bolt liep in zijn tienerjaren al rond 10,3. Zat hij toen ook al aan de anabolen?

Vind de argumentatie hier hallucinant; Ik dacht dat we geloofden in democratische waarden zoals onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Er zijn heel wat grote namen, die het geld hadden om designer steroids te gebruiken die gepakt zijn op doping, dus de testen werken; Maar o neen, iedereen neemt steroiden, dat is zeker maar ze zijn gewoon nog niet gepakt.

En zeggen dat Bolt zijn tijden niet meer zo goed zullen zijn de komende maanden is ook weer onzin want met dergelijke beweringen kan je alle kanten op: hij is al een tijdje heel wat minder goed door blessures/ Maar mocht hij de komende maanden toch terug sterker worden heb je je argument zeker al klaar: "tja, hij neemt ook steroiden maar is nog niet gepakt".

Kim Collins behoort al 13 jaar tot de wereldtop bij de 100 meter. Slaagt die er al 13 jaar in de dopingcontroles te bedriegen? Wat een onzin.
 
Zullen we Yasmine gewoon negeren in dit topic? Hij is toch te naïef om te erkennen dat Bolt doping gebruikt. Beetje zonde van iedereen zijn tijd en dit topic dus.
 
klopt ericr maar de wind is de grootste factor he als je 9.4 wilt bereiken!

http://www.youtube.com/watch?v=QRkPILPzZAY

vette docu waarin je ziet dat al die vroeger armoedige gastjes nu toppers
zijn en samen trainen.... wonen ook nog in 1 huis...
Veel tekens die erop kunnen duiden dat naast goede voeding, samen trainen
er ook doping gebruikt wordt denk ik zo?
Maar zijn alsnog allemaal aannames, heb alleen geen zin om telkens
IKVIND-IKBENVANMENING-SUBJECTIEF te zeggen

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:22 ----------

Bolt liep in zijn tienerjaren al rond 10,3. Zat hij toen ook al aan de anabolen?

Vind de argumentatie hier hallucinant; Ik dacht dat we geloofden in democratische waarden zoals onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Er zijn heel wat grote namen, die het geld hadden om designer steroids te gebruiken die gepakt zijn op doping, dus de testen werken; Maar o neen, iedereen neemt steroiden, dat is zeker maar ze zijn gewoon nog niet gepakt.

En zeggen dat Bolt zijn tijden niet meer zo goed zullen zijn de komende maanden is ook weer onzin want met dergelijke beweringen kan je alle kanten op: hij is al een tijdje heel wat minder goed door blessures/ Maar mocht hij de komende maanden toch terug sterker worden heb je je argument zeker al klaar: "tja, hij neemt ook steroiden maar is nog niet gepakt".

Kim Collins behoort al 13 jaar tot de wereldtop bij de 100 meter. Slaagt die er al 13 jaar in de dopingcontroles te bedriegen? Wat een onzin.

niet als er zoveel punten zijn die voor jezelf al
aan kunnen geven dat diegene gebruikt.... dan
mag in de media tot mn dood gezegd worden
dat elke topsporter clean is.... ik weet wel beter!

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:23 ----------

blessures komen door ff minder doping
gebruik terwijl je altijd boven je lichamelijke
kunnen hebt gepresteerd !!! :D:D:D

---------- Post toegevoegd 17 July 2013 om 12:23 ----------

misschien is collins een respectabel persoon, ook in het echt,
niet arrogant, tegen niemand...
Krijgt ie de organisatie aan zn kant en wordt ie soort
boegbeeld voor de sport??? kan later nog wel ff
een rel ontstaan als iemand wel wilt dat het bekend wordt....
 
Back
Naar boven