MuscleMeat

ramping up calories en verhouding test/deca/mast

newinthegame

Freaky Bodybuilder
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
119kg
Vetpercentage
15%
Stel deze vraag even hier omdat ik denk dat hier wat meer mensen zitten die ook daadwerkelijk weten of dit kan ( ipv voedingssectie waar gemiddeld 1min dumbels worden aangeraakt voor elk uur typen)

kom net uit een cut van een week of 14, nu ben ik ongeveer 2 weken bezig met de calorieen weer omhoog schroeven.

ik weeg me nu iedere dag en alsk 4 dagen op het zelfde gewicht blijf of afval gooi ik er weer 200kcal bij op.. maar kan dit uberhaubt ?.. heb net weer gewogen en lijk nog steeds ietsje te zakken. dus ben dan van plan zaterdag weer op te hogen.

wil zaterdag beginnen met men kuur, vandaar dat ik graag 'snel' ongeveer men onderhoud wil weten.

--------------------------------------------------------------------

en weet iemand of 1-1-1 verhouding genoeg is om vocht een beetje te beperken, vorig jaar 1150mg test e only had ik constant een moonface.

wil dit gaan doen:
500 test
500 deca
500 mast.

maar weet niet of 500mast dan genoeg is of dat ik het beter nog iets hoger zet. 1e keer deca voor mij, vandaar.

kan zijn dat je metabolisme op hogere toeren werkt omdat je weer meer eet. Ikzelf heb vorig jaar gecut op 2000 à1800 kcal en nadien gezien was dit veel te weinig. Nu ligt men onderhoud ongeveer rond de 3000kcal en cut ik op 2500kcal max. Ga zeker niet meer lager gaan, enkel wat meer cardio toevoegen.
Dus bereken eens wat je onderhoud moet zijn, en probeer dit eens enkele weken voordat je aan je kuur begint ;-)

Je kan met 500 starten van elks maar de test zou ik na een week of 4-5 toch op 750 mg gaan zetten met die deca ernaast. Masteron op 500 is voldoende. Ik zou met deze combi wel arimidex bij de hand houden en ik zou die zelfs preventief nemen 3 x per week 1mg/dag (UG stuff).

Voeding is heel simpel.

Je weegt je elke dag smorgens direct na het opstaan. Eerst kijk je naar het gewicht en dan naar de spiegel. Als bulken de bedoeling is ga je elke dag moeten bijkomen. Op 1 week een 0.6-1kilo gainen, zeker als je uit een cut komt, moet het doel zijn. Haal je dit niet dan up je je voeding. Als je wil kan je je kcals gaan tellen maar dat doe ik nooit tijdens een bulk. Kom je niet bij dan eet je meer, simpel. Hou het zeker niet 100% clean. Hier en daar een wafeltje, muffin, een extra broodje, rijsttaartje kunnen wonderen doen naast cleane voeding. Wat je niet moet doen is ipv 125 gram rijst 150 gram rijst gaan eten om te uppen, dit is zever in pakskes als je geen wedstrijden doet en in een prep zit. Eet je bak met rijst en daarna eet je een dessertje. Bam kcals omhoog en het is nog lekker ook.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan met 500 starten van elks maar de test zou ik na een week of 4-5 toch op 750 mg gaan zetten met die deca ernaast. Masteron op 500 is voldoende. Ik zou met deze combi wel arimidex bij de hand houden en ik zou die zelfs preventief nemen 3 x per week 1mg/dag (UG stuff).

Voeding is heel simpel.

Je weegt je elke dag smorgens direct na het opstaan. Eerst kijk je naar het gewicht en dan naar de spiegel. Als bulken de bedoeling is ga je elke dag moeten bijkomen. Op 1 week een 0.6-1kilo gainen, zeker als je uit een cut komt, moet het doel zijn. Haal je dit niet dan up je je voeding. Als je wil kan je je kcals gaan tellen maar dat doe ik nooit tijdens een bulk. Kom je niet bij dan eet je meer, simpel. Hou het zeker niet 100% clean. Hier en daar een wafeltje, muffin, een extra broodje, rijsttaartje kunnen wonderen doen naast cleane voeding. Wat je niet moet doen is ipv 125 gram rijst 150 gram rijst gaan eten om te uppen, dit is zever in pakskes als je geen wedstrijden doet en in een prep zit. Eet je bak met rijst en daarna eet je een dessertje. Bam kcals omhoog en het is nog lekker ook.

Ja doseringen kunnen altijd verhoogt worden dat is het probleem niet haha. Wil juist van die ai's af. Gevoel dat dat dikke troep is. Zet ik liever de mast op 800 of 1000

En ik zal wel beetje moeten gaan tellen want ik word snel vetter en zie nu eindelijk die spier aan de zijkant van je buik ( onder je oksel ) en aders in men onderbuik en wil dat straks alsk over stap na bold enz, graag zo houden haha.

Eten is mijn probleem niet, zat afgelopen dagen op 3400 weer ( nog afgevallen ;@) en heb dan noh redelijk honger door de dag heen.. gaat me meer om de snelheid waarmee ik verhoog..

kan zijn dat je metabolisme op hogere toeren werkt omdat je weer meer eet. Ikzelf heb vorig jaar gecut op 2000 à1800 kcal en nadien gezien was dit veel te weinig. Nu ligt men onderhoud ongeveer rond de 3000kcal en cut ik op 2500kcal max. Ga zeker niet meer lager gaan, enkel wat meer cardio toevoegen.
Dus bereken eens wat je onderhoud moet zijn, en probeer dit eens enkele weken voordat je aan je kuur begint ;-)

Ik heb nog 9 dagen voor ik begin ; $ eigenlijk 4 weken maar kan al niet meer wachten haha

Als je er een AI bij moet laten lopen is de verhouding waarschijnlijk al niet goed.

Indien geen AI; begin bijvoorbeeld op;
250 Test
500 Deca
500 Mast, dan ben je vrijwel zeker oestrogene bijwerkingen uit te sluiten tenzij je super gevoelig bent.

Als je het zeker wilt weten tag je Cools even. Die kan jou op dit gebied beter adviseren dan (bijna) de rest. De androgeen oestrogeen man :P

Als je er een AI bij moet laten lopen is de verhouding waarschijnlijk al niet goed.

Indien geen AI; begin bijvoorbeeld op;
250 Test
500 Deca
500 Mast, dan ben je vrijwel zeker oestrogene bijwerkingen uit te sluiten tenzij je super gevoelig bent.

Als je het zeker wilt weten tag je Cools even. Die kan jou op dit gebied beter adviseren dan (bijna) de rest. De androgeen oestrogeen man :P

250 test ga ik niet doen. Vind 500 al aan de lage kant ivm clean bulk.
Beetje vocht is ook niet zo erg. Wil alleen niet weer men hoofde compleet rond hebben!

En ik vind Cools meer handig voor de bijwerkingen van aas. Doseringen die hij gebruikt en onderzoek naar doet zijn mij te laag. Kuur nu 6/7 maand en dan weer 6 maand off dus wil het goed doen.

250 test ga ik niet doen. Vind 500 al aan de lage kant ivm clean bulk.
Beetje vocht is ook niet zo erg. Wil alleen niet weer men hoofde compleet rond hebben!

En ik vind Cools meer handig voor de bijwerkingen van aas. Doseringen die hij gebruikt en onderzoek naar doet zijn mij te laag. Kuur nu 6/7 maand en dan weer 6 maand off dus wil het goed doen.
Vocht is ook een bijwerking :grinny:

Begin gewoon zoals je zegt en indien nodig up je je mast na 3 weken ofzo

Ja die ik ook, zaterdag beginnen. Kijken wat het geeft

Terug
Naar boven