Fitness Seller

Randy Vogelzang overleden

****, veel te jong....
Een icoon voor het Nederlandse BB-gebeuren imo

RIP...

Verschrikkelijk!! Rust in vrede Randy!

Not to be disrespectfull, maar ik ken die kerel helemaal niet ...

RIP

Serieus:eek: Waar heb je dat gehoord dan??

R.I.P.

RIP

Hartstilstand..hmm..AAS discussie kan beginnen.

Ajoh................
pfft R.I.P jonge, veel sterkte aan de nabestaanden.

RIP :(

[Link niet meer beschikbaar]

Zeer triest:(....behoorde tot de legenden in Nederland, enkele malen Nederlands Kampioen en was dacht ik de atleet met de meeste deelnames aan de "Dutch Night Of The Champions", haalde ook als een van de weinige
Nederlanders de grote magazines in de USA.

zeer spijtig :(

Zeer triest:(....behoorde tot de legenden in Nederland, enkele malen Nederlands Kampioen en was dacht ik de atleet met de meeste deelnames aan de "Dutch Night Of The Champions", haalde ook als een van de weinige
Nederlanders de grote magazines in de USA.

Ah ... thanks ...

Van 66? Djees, 42-43 jaar amper ...

ik ken hem ook niet,ziet er nog jong uit en een gruwelijk goed fisiek
RIP

42 jaar. Veel te jong. Topper van de midden en eind jaren 90 in NL!

OMG! Dit grijpt me echt aan, 5 maanden geleden heeft hij me nog een paar maanden begeleid richting het ybf en trainde ik bij hem in zijn sportschool:(. Echt heel triest dit :(. Ook waren ze net een paar weken begonnen met de bouw van de grootste sportschool van de ijmond :eek:, deze man leefde echt voor de sport en was altijd bereid te helpen. Weet verder even niet wat ik moet zeggen, zeer triest dit :no:

Erg triest, RIP!

Ik ken de man niet, maar evengoed vindt ik het jammer dat een nog zo jonge man de wereld moet verlaten. Vindt het ook triest dat er toch weer mensen zijn die er onmiddellijk AS moeten bijhalen. Er zijn, helaas, zoveel jonge mensen die een hartaanval krijgen die nog nooit AS gebruikt hebben.

Terug
Naar boven