FrederX
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken de man niet, maar evengoed vindt ik het jammer dat een nog zo jonge man de wereld moet verlaten. Vindt het ook triest dat er toch weer mensen zijn die er onmiddellijk AS moeten bijhalen. Er zijn, helaas, zoveel jonge mensen die een hartaanval krijgen die nog nooit AS gebruikt hebben.
RIP!
Heel erg. Maar ik ben het wel eens met skydirk. Wil niet zeggen dat in dit geval de oorzaak, of medeoorzaak AAS is, maar het is niet uit te sluiten. Je hoort het te vaak..
Erg jammer, ik heb hem vroeger een paar keer op de Night gezien en ik was altijd onder de indruk. Ik heb dezelfde mening als Kale en Skydirk, het is natuurlijk helemaal niet zeker dat dit door de anabolen komt maar het lijkt toch veel meer bij krachtsporters voor te komen dan bij andere sporten. Een paar jaar geleden lag hier vlakbij ook een sportschooleigenaar van 42 'smorgens dood in zijn bed. Eduardo Kawak zelfde verhaal , ook maar 44 geloof ik. Veel jongens hier zullen dit niet graag horen maar het is wel zo...
De reden dat er niet elk jaar 20 profs dood neervallen is waarschijnlijk omdat die onder vrij goede medische begeleiding staan , iets wat bij amateurs niet het geval is.
??Usernamed: ik heb dit bericht ook maar gepost omdat er een opmerking stond van Dressed Black waarop ik absoluut wou repliceren. Anders had ik dit bericht hier ook niet gepost. 't is natuurlijk nooit plezant als er iemand sterft. Ik vind het ook erg voor zijn familie, maar het mag toch ook gezegd worden dat het misschien kon vermeden worden. ik zeg wel: misschien. Misschien dat er toch een paar mensen hierdoor wat beter zullen nadenken of op een andere manier (met meer dokterscontrole) zullen kuren. Als je berichten leest van Sisevano, Dressed Black en nog een paar anderen, is er zogezegd geen vuiltje aan de lucht met de hoeveelheden die ze gebruiken en kan het allemaal geen kwaad en er zijn altijd een paar idioten die daarin lopen en die personen als voorbeeld nemen.
Maar je hebt gelijk dat we hier nu beter over zwijgen in deze topic.
Usernamed: ik heb dit bericht ook maar gepost omdat er een opmerking stond van Dressed Black waarop ik absoluut wou repliceren. Anders had ik dit bericht hier ook niet gepost. 't is natuurlijk nooit plezant als er iemand sterft. Ik vind het ook erg voor zijn familie, maar het mag toch ook gezegd worden dat het misschien kon vermeden worden. ik zeg wel: misschien. Misschien dat er toch een paar mensen hierdoor wat beter zullen nadenken of op een andere manier (met meer dokterscontrole) zullen kuren. Als je berichten leest van Sisevano, Dressed Black en nog een paar anderen, is er zogezegd geen vuiltje aan de lucht met de hoeveelheden die ze gebruiken en kan het allemaal geen kwaad en er zijn altijd een paar idioten die daarin lopen en die personen als voorbeeld nemen.
Maar je hebt gelijk dat we hier nu beter over zwijgen in deze topic.

Ik denk dat het overljden van Randy een groot gemis is voor de bodybuilding sport in Nederland. Hij was ook 1 van de mensen waar ik als beginnend bodybuilder heel erg tegen op keek.
Een gebeurtenis als deze drukt mij altijd met min nues op de feiten en om te genieten van het leven want iedere dag is een geschenk en het kan van het een op het andere moment over zijn.
Bij deze wens ik al zijn vrienden en familie sterkte met dit grote verlies.