AndroidHealthClinic

Randy Vogelzang overleden

Damn zeg, rillingen lopen over mn rug.
Ik kende hem vrij goed, ben opgegroeid in de zelfde straat in Heemskerk. de t*ring zeg.

R.I.P. Randy !

Dressed Black: we moeten daar niet schijnheilig over doen. Veel bb'ers en andere sportlui zouden nooit een hartstilstand gekregen hebben indien ze niet zo zwaar aan de juice zouden gezeten hebben. nog een beetje realistisch blijven. wel een beetje eerlijk blijven. kuren en meer dan 250mg test per week gebruiken is niet gezond. testosterontoediening is enkel gezond indien het om lage dosissen gaat. anders zijn er altijd veel meer nadelen dan voordelen en die nadelen worden dikwijls fataal na 20 of 30 jaar. de kans is zeer groot dat indien Randy Vogelzang nooit gebruikt zou hebben, een gezonde man zou kunnen geweest zijn die gerust 70 jaar had kunnen worden. ik spreek hier zelf als iemand die zelf wat gebruikt, maar ik ben toch niet zo stom dat ik denk dat AS gebruik geen sluipende moordenaar is.

RIP!

Heel erg. Maar ik ben het wel eens met skydirk. Wil niet zeggen dat in dit geval de oorzaak, of medeoorzaak AAS is, maar het is niet uit te sluiten. Je hoort het te vaak..

Damn , een groot verlies voor fam en vrienden en zeker ook voor de sport hier in NL !!!!!!

R.I.P. Randy !

Ik ken de man niet, maar evengoed vindt ik het jammer dat een nog zo jonge man de wereld moet verlaten. Vindt het ook triest dat er toch weer mensen zijn die er onmiddellijk AS moeten bijhalen. Er zijn, helaas, zoveel jonge mensen die een hartaanval krijgen die nog nooit AS gebruikt hebben.

Randy gebruikte al sinds zijn tienerjaren continu anabolen. En niet bepaald met mate.

Ik heb een keer een gastoptreden mogen aanschouwen van hem, lang geleden. Wat een fysiek :eek: We waren stikjaloers.
Maar 42 is veel en veel te jong, ik weet niet of hij een vrouw en kinderen achterlaat maar RIP.

Ik denk dat het overljden van Randy een groot gemis is voor de bodybuilding sport in Nederland. Hij was ook 1 van de mensen waar ik als beginnend bodybuilder heel erg tegen op keek.

Een gebeurtenis als deze drukt mij altijd met min nues op de feiten en om te genieten van het leven want iedere dag is een geschenk en het kan van het een op het andere moment over zijn.

Bij deze wens ik al zijn vrienden en familie sterkte met dit grote verlies.

To young... RIP.

-De condoleance: as vrijdag 16-01-09 van 19.30 uur tot 21.30 uur te Wormerveer,
*update*
Uitvaartverzorging Wormerveer, Roode Wildemanweg 1a, WORMERVEER, 1521 PZ.
Bloemen kunnen ook worden bezorgd op dit adres (erbij vermelden t.a.v. Randy Vogelzang) *update*

- De crematie: as zaterdag 17-01-09 om 13.00 uur Westerveld te Driehuis

voor wie nog het condoleanceregister wil tekenen kan dat hier:

[Link niet meer beschikbaar]

R.I.P.

Was een voorbeeld

RIP!

Heel erg. Maar ik ben het wel eens met skydirk. Wil niet zeggen dat in dit geval de oorzaak, of medeoorzaak AAS is, maar het is niet uit te sluiten. Je hoort het te vaak..

Erg jammer, ik heb hem vroeger een paar keer op de Night gezien en ik was altijd onder de indruk. Ik heb dezelfde mening als Kale en Skydirk, het is natuurlijk helemaal niet zeker dat dit door de anabolen komt maar het lijkt toch veel meer bij krachtsporters voor te komen dan bij andere sporten. Een paar jaar geleden lag hier vlakbij ook een sportschooleigenaar van 42 'smorgens dood in zijn bed. Eduardo Kawak zelfde verhaal , ook maar 44 geloof ik. Veel jongens hier zullen dit niet graag horen maar het is wel zo...
De reden dat er niet elk jaar 20 profs dood neervallen is waarschijnlijk omdat die onder vrij goede medische begeleiding staan , iets wat bij amateurs niet het geval is.

Erg jammer, ik heb hem vroeger een paar keer op de Night gezien en ik was altijd onder de indruk. Ik heb dezelfde mening als Kale en Skydirk, het is natuurlijk helemaal niet zeker dat dit door de anabolen komt maar het lijkt toch veel meer bij krachtsporters voor te komen dan bij andere sporten. Een paar jaar geleden lag hier vlakbij ook een sportschooleigenaar van 42 'smorgens dood in zijn bed. Eduardo Kawak zelfde verhaal , ook maar 44 geloof ik. Veel jongens hier zullen dit niet graag horen maar het is wel zo...
De reden dat er niet elk jaar 20 profs dood neervallen is waarschijnlijk omdat die onder vrij goede medische begeleiding staan , iets wat bij amateurs niet het geval is.

+1

Maar ook weer eens met de mensen die dit soort opmerkingen nu even liever niet zien, ook die van mij niet. Discussie mss ergens anders voeren.

Usernamed: ik heb dit bericht ook maar gepost omdat er een opmerking stond van Dressed Black waarop ik absoluut wou repliceren. Anders had ik dit bericht hier ook niet gepost. 't is natuurlijk nooit plezant als er iemand sterft. Ik vind het ook erg voor zijn familie, maar het mag toch ook gezegd worden dat het misschien kon vermeden worden. ik zeg wel: misschien. Misschien dat er toch een paar mensen hierdoor wat beter zullen nadenken of op een andere manier (met meer dokterscontrole) zullen kuren. Als je berichten leest van Sisevano, Dressed Black en nog een paar anderen, is er zogezegd geen vuiltje aan de lucht met de hoeveelheden die ze gebruiken en kan het allemaal geen kwaad en er zijn altijd een paar idioten die daarin lopen en die personen als voorbeeld nemen.
Maar je hebt gelijk dat we hier nu beter over zwijgen in deze topic.

Allereerst mijn medeleven aan Randy zijn geliefden,

Al deze paniek gelijk weer...

Ik weet uit goede bron dat zijn broer ook met soortgelijke problemen bij de dokter liep , of in het ziekenhuis heeft gelegen.
Dus, misschien een familiekwaal?????

Gelijk weer die domme discussie van anabolen slecht of niet?
Tuurlijk anabolen hebben wel bijwerkingen en risico's.
Maar ze zijn ook vaak zwaar overschat.
En als mensen weer een lijstje gaan maken van overleden bodybuilders....
Er zijn er nog altijd veel meer die gewoon oud worden en nergens last van krijgen cq hebben.
Dorian, Arnold, Ferrigno, Ray, Dillet, Levrone, Taylor, Chiccerillo, Nasser, De mey, Paris, Haney, Beckles, Als ik zo door ga bedennk ik er zo een stuk of 50.
Zelfs Ron is al 45 .
Allemaal in de mid 40 of tegen de 50, of veel ouder, en allemaal stevig gebruikt.
Beckles is zelfs al mid 70, en die gast ziet er nog steeds fris uit.
En newsflash, mensen gaan soms dood!!!
Als het een bodybuilder is roepen ze gelijk weer zie je wel, anabolen !!!
Valt er een normaal persoon om.... tja shit happens.

Van alle doods oorzaken is 75% te herleiden op hart en vaatziekten, daar gaan gemiddeld de meeste mensen aan dood.
Meer dan aan alle soorten kanker bij elkaar, per jaar!
En bij bodybuilders liggen de percentages heus niet anders als bij gewone mensen.

Laten we nou weer gewoon erom denken dat er een hele goeie gast is overleden das heeel jammer!!!!!

Usernamed: ik heb dit bericht ook maar gepost omdat er een opmerking stond van Dressed Black waarop ik absoluut wou repliceren. Anders had ik dit bericht hier ook niet gepost. 't is natuurlijk nooit plezant als er iemand sterft. Ik vind het ook erg voor zijn familie, maar het mag toch ook gezegd worden dat het misschien kon vermeden worden. ik zeg wel: misschien. Misschien dat er toch een paar mensen hierdoor wat beter zullen nadenken of op een andere manier (met meer dokterscontrole) zullen kuren. Als je berichten leest van Sisevano, Dressed Black en nog een paar anderen, is er zogezegd geen vuiltje aan de lucht met de hoeveelheden die ze gebruiken en kan het allemaal geen kwaad en er zijn altijd een paar idioten die daarin lopen en die personen als voorbeeld nemen.

Was ook geen aanval. Ben het met je eens. Maar dan beter niet hier. That's all.

Geen commentaar uit respect voor de nabestaanden, maar deze mensen zijn er ook niet mee geholpen dat sommigen direct AS gaan roepen.

Ik sta toch verbaasd van de hoeveelheid artsen die zich onder de DBB-ers bevinden. Vooral knap die remote-onderzoeken die ze gepleegd hebben en van daaruit hun conclusies baseren. ???

Net zoiets als een F1-coureur die met zijn Porsche betrokken raakt bij een fataal auto ongeluk. "Hij zal vast wel veel te hard gereden hebben!"

Ik vind het meer gepast om het hier vooral te hebben over wat voor een BB-er Randy was en wat hij bereikt heeft. Ik denk dat daar de gemiddelde DBB-er nog een puntje aan kan zuigen. ;)

Ik denk dat het overljden van Randy een groot gemis is voor de bodybuilding sport in Nederland. Hij was ook 1 van de mensen waar ik als beginnend bodybuilder heel erg tegen op keek.

Een gebeurtenis als deze drukt mij altijd met min nues op de feiten en om te genieten van het leven want iedere dag is een geschenk en het kan van het een op het andere moment over zijn.

Bij deze wens ik al zijn vrienden en familie sterkte met dit grote verlies.

helemaal mee eens.
had er op hyves contact mee , super aardig persoon.
was wel verrast toen ik het las.

Terug
Naar boven