XXL Nutrition

Randy Vogelzang overleden

RIP.
Trainde bij zijn sportschool.
Jammer dat hij zijn droom(nieuwe sportschool) niet kan beleven.

Damn rip.

Ik ken de man niet, maar evengoed vindt ik het jammer dat een nog zo jonge man de wereld moet verlaten. Vindt het ook triest dat er toch weer mensen zijn die er onmiddellijk AS moeten bijhalen. Er zijn, helaas, zoveel jonge mensen die een hartaanval krijgen die nog nooit AS gebruikt hebben.

Precies slaat nergens op. Hier in het dorp is vorige week ook een man overleden aan een hartstilstand, 48 jaar en nog nooit gezondheidsproblemen gehad. Heel triest.

RIP Randy....

Ik sprak hem regelmatig nog en kwam afentoe nog is op de koffie, en nu zo maar in ene gebeurd.

RIP Randy, veel sterkte voor de familie en vrienden. We zullen je missen.

tja, toch vreemd dat een gezond persoon ineens een hardstilstand krijgt, maargoed R.I.P

WTF...veel te jong..
Sterkte voor de nabestaanden.

RIP Randy

dit komt echt als een schok.zo jong nog.het is gewoon niet te geloven.

r.i.p randy.

hij stond vroeger ook altijd in de sport en fitness,

Sterkte aan familie, vrienden en kennissen!

Sterkte voor de nabestaanden.

RIP Randy........

een van de voorbeelden in mijn begin jaren (toen ik als 11/12 jarige nog alles las geloofde en nadeed) samen met Eugene Buijs en Glen Gravenbeek.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden

damn man erg triest.....wel mooie dood overgens

R.I.P, Sterkte toegewenst voor de nabestaanden.

Prachtig fysiek !

1966-2009

RIP Randy ........

Stond vroeger veel op de covers van de bb magazines die ik kocht toen ik net begon , was toen echt een voorbeeld.

damn!zo jong.

Erg jammer, was een echt voorbeeld! R.I.P.

mooie bb, rip mate!

Rust in vrede....:o

Oh wat erg; krijg helemaal kippevel van dit bericht. Randy was een voorbeeld voor velen en heeft zo veel bereikt in deze sport. Zo verschrikkelijk genoten altijd van zijn super optredens; vooral bij de Night of the Champions.
Ik wens de familie, vrienden en bekenden veel sterkte toe in deze trieste periode.

Terug
Naar boven