AndroidHealthClinic

Rare jongens die nederlanders

Ik stond ook ff raar te kijken toen ik het stukkie las.. moet niet gekker worre ;)

Als het mij was overkomen was ik waarschijnlijk ontploft en daarna opgepakt voor mollesteren van een gemeente ambtenaar.. wat een maf zeg..

Die boete zou ik ook niet betalen.. laat het maar voorkomen dan.

was er trouwens niet ooit een slogan van: gooi je afval in de afvalbak!

ongelooflijk.. zoiets

Ik had die kerel een enkeltje vuilnisbak gegeven.. Hij is waarschijnlijk niet helemaal 100. Anders word je ook geen milieu-agent (hahahaha)

en goed, zo'n verdwaalde milieuambtenaar ok, de man is de weg kwijt, kan gebeuren (het is iemand die beroepsmatig vuilnisbakken bewaakt). Maar dan een wethouder in beeld die die lul nog gaat staan verdedigen ook met "het is niet de bedoeling dat er huisvuil... bladiebladieblah".. Het was geen huisvuil, het was een plastic zakje met broodkruimels... geez... (gelukkig komen er gemeenteraadsverkiezingen en dan is dat dorp weer van deze fatsoensrakker verlost ... hoop ik voor ze).

Rob G zei:
Wtf? Wat mag je dan wel in de afvalbak gooien?

niet je huisvuil iedergeval:D
dat zakje kwam van thuis.
een blikje cola die je ergens had gekocht mag je wel er in gooien.

Volgende keer maar je vuil op de grond gooien.
Ik gooi altijd m'n banan schillen het raam uit:D

wazzup zei:
Mag een milieubeambte een boete uitschrijven ? Lijkt me meer iets voor de politie.. ik bedoel wie belet mij om op mijn fiets te stappen en weg te fietsen ? Hoe moet hij aan mijn naam en adres komen.. ik ben toch alleen verplicht mijn gegevens aan de politie af te geven ...

gaat ie proberen je vast te houden net zo lang tot dan de politie zou komen

wazzup zei:
en goed, zo'n verdwaalde milieuambtenaar ok, de man is de weg kwijt, kan gebeuren (het is iemand die beroepsmatig vuilnisbakken bewaakt). Maar dan een wethouder in beeld die die lul nog gaat staan verdedigen ook met "het is niet de bedoeling dat er huisvuil... bladiebladieblah".. Het was geen huisvuil, het was een plastic zakje met broodkruimels... geez... (gelukkig komen er gemeenteraadsverkiezingen en dan is dat dorp weer van deze fatsoensrakker verlost ... hoop ik voor ze).

maar dat tasje kwam van thuis:D

roxxe zei:
060210_52229_plasticzakje.jpg

Wat een crimineel tronie heeft dat wijf! Terecht dat ze beboet wordt. Waarschijnlijk heeft ze nog veeeeeeeeel meer op haar kerfstok. Zo verdenk ik haar ervan dat ze tegen de adviezen van haar tandarts in weigert tandenstokers te gebruiken. Hard aanpakken die ouderen!

boerenkool zei:
Wat een crimineel tronie heeft dat wijf! Terecht dat ze beboet wordt. Waarschijnlijk heeft ze nog veeeeeeeeel meer op haar kerfstok. Zo verdenk ik haar ervan dat ze tegen de adviezen van haar tandarts in weigert tandenstokers te gebruiken. Hard aanpakken die ouderen!

precies neerknallen die honden

:shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot: :shoot:

Terug
Naar boven