Thanatos
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 4
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spiertje16 zei:

LangeMan zei:

Zelda zei:Als je op straat een sigaretje rookt, mag je die dan eigenlijk wel gewoon weggooien?![]()
jordy zei:vorgen week kreeg er een vrouw en boeten ook 75 euro omdat ze een peuk uit het raam gooide. en dat vond ze vreemd dat ze een boete kreeg.
Rob G zei:

wazzup zei:Mag een milieubeambte een boete uitschrijven ? Lijkt me meer iets voor de politie.. ik bedoel wie belet mij om op mijn fiets te stappen en weg te fietsen ? Hoe moet hij aan mijn naam en adres komen.. ik ben toch alleen verplicht mijn gegevens aan de politie af te geven ...
wazzup zei:en goed, zo'n verdwaalde milieuambtenaar ok, de man is de weg kwijt, kan gebeuren (het is iemand die beroepsmatig vuilnisbakken bewaakt). Maar dan een wethouder in beeld die die lul nog gaat staan verdedigen ook met "het is niet de bedoeling dat er huisvuil... bladiebladieblah".. Het was geen huisvuil, het was een plastic zakje met broodkruimels... geez... (gelukkig komen er gemeenteraadsverkiezingen en dan is dat dorp weer van deze fatsoensrakker verlost ... hoop ik voor ze).

roxxe zei:
boerenkool zei:Wat een crimineel tronie heeft dat wijf! Terecht dat ze beboet wordt. Waarschijnlijk heeft ze nog veeeeeeeeel meer op haar kerfstok. Zo verdenk ik haar ervan dat ze tegen de adviezen van haar tandarts in weigert tandenstokers te gebruiken. Hard aanpakken die ouderen!