MuscleMeat

Rare vraag

bonkill

Cool Novice
Waardering
0
Een beetje rare vraag. Ik stel hem ook niet omdat ik dit overweeg, maar vanuit een theoretische nieuwsgierigheid ??? :

Steroiden kan je injecteren en oraal in tabletvorm innemen. Maar is het ook mogelijk het inject (de vloeibare vorm dus) oraal in te nemen. Is er een verschil tussen tablets en het oraal innemen van injects?

Nogmaals, ik ben zeker op korte termijn niet van plan een kuur te volgen. Mocht ik in de toekomst gaan kuren, dan geef ik de voorkeur aan injecteren. Beter (minder slecht eigenlijk) voor de lever en ik heb niks van naalden.

Later
B

er is idd verschil tussen oral's en injects de basis is dat inject's minder belastend zijn en veel meer opgenomen zullen worden.

En jha je kan injects oraal nemen maardan heb je zo groot verlies dus je zou zot wezen om dat te doen.

En je geeft zelf al antwoord op je vraag :D

er hebben hier figuren rondgezworfen op het board die toch wel eens af en toe een ampulletje winstrol wegdronken.... die heb ik hier alleen niet meer gezien daarna :D

volgens mij kan je ook niet alle injects zomaar opzuipen, de werkzame stof word dan afgebroken in je lichaam

volgens zijn as op oliebasis op die manier wel goed voor de stoelgang :D :D

reusje20 zei:
volgens mij kan je ook niet alle injects zomaar opzuipen, de werkzame stof word dan afgebroken in je lichaam

volgens zijn as op oliebasis op die manier wel goed voor de stoelgang :D :D
Hij vroeg ook of het kan het kan idd :D wel een duur laxeer middel:P

Femara en .....is er wel in een vloeibare vorm :D

Damn, I feel so ****ing funny today!

FF serieus. injectabale AAS vloeibaar innemen is water naar de zee dragen. Er blijft heel weinig werkzame stof over. Om door het spijsverteringsproces te komen moet het "gecoat' worden. Deze coating is echter zwaar belastend voor je lever. En zo'n coating zit per definitie niet in een injecable die intra-musculair wordt ingebracht.

ik ken ook iemand die dianabol anavar en clomid oraal maakt en zegt dat het beter op word genomen zo normaal zijn dat pillen maar als je die stof opdrinkt is het dan beter als pillen slikken en word het dan beter opgenomen???

Laat maar horen

in principe wel, maar dat zijn geen injects deze stoffen blijven gewoon orals

• Topic Starter Topic Starter
Elmo zei:
FF serieus. injectabale AAS vloeibaar innemen is water naar de zee dragen. Er blijft heel weinig werkzame stof over. Om door het spijsverteringsproces te komen moet het "gecoat' worden. Deze coating is echter zwaar belastend voor je lever. En zo'n coating zit per definitie niet in een injecable die intra-musculair wordt ingebracht.

Duidelijk antwoord!

Dank je!

Nieuwsgierigheid bevredigd :p :D .

Later
B

Terug
Naar boven