XXL Nutrition

Testosteron of Winstrol?

Heeft de hoeveelheid test E die je neemt invloed op je dip? Ik wil zelf test E 250 doen voor 10 weken maar als ik lees over dips van 3 maanden en depressie word ik een beetje huiverig. Anderzijds hoorde ik van ingmar die een test E 500 only dat ie totaal geen dip had. Is het misschien dat de mensen die zware dips hebben de zwaardere kuurders/BBers zijn die hoge doseringen en dikkere stacks pakken? (3/4 producten tegelijk)

Ieder mens is anders. nooit jezelf vergelijken met wat anderen wel en niet kunnen.

HAHA wtf gast, ik weet niet wat jouw bronnen zijn maar dit is keiharde bullshit. Ga andere mensen geen adviezen geven als je er zelf nog te weinig van af weet.

@TS: test only is wat milder qua bijwerkingen, maar winstrol op een normale dosering geeft imo schonere gains en beter herstel.

Gozer heb jij nou gelezen of niet hij heeft het op internet gezocht en ff op een rijtje gezet.

ik heb net kuurtje gdn testo tren bold voel me prima
mijn maat nam 5000ui hcg ballen waren na 1dag terug normaal dus wat moet ik dan geloven ;)

ik heb net kuurtje gdn testo tren bold voel me prima
mijn maat nam 5000ui hcg ballen waren na 1dag terug normaal dus wat moet ik dan geloven ;)

Tuurlijk voel je je prima. De vraag is hoe je je binnen anderhalve maand gaat voelen. Sommigen hebben daar weinig last van, anderen moeten zich naar de training slepen.

Tuurlijk voel je je prima. De vraag is hoe je je binnen anderhalve maand gaat voelen. Sommigen hebben daar weinig last van, anderen moeten zich naar de training slepen.

yep dat kan en hoop dat ik daar geen last van heb binne weekje start ik aan de nolva 4weeekje op 20Mg:rolleyes:

Winstrol kuur Legt bij mij wel. eigenproductie wel plat
Had 50 mg p.dag
Ik had laatst mijn testosteron laten meten, en die was toen 17 en had hem bijna aan bet einde vaan de kuur weer laten meten en toen was die maar 6 de dokter vroeg zelfs of ik doping had gebruikt. Ben nu aan nolvadex om hem weer op orde aan het krijgen

interessant vraagstuk wat ik zeker bijhoud.

Heeft de hoeveelheid test E die je neemt invloed op je dip? Ik wil zelf test E 250 doen voor 10 weken maar als ik lees over dips van 3 maanden en depressie word ik een beetje huiverig. Anderzijds hoorde ik van ingmar die een test E 500 only dat ie totaal geen dip had. Is het misschien dat de mensen die zware dips hebben de zwaardere kuurders/BBers zijn die hoge doseringen en dikkere stacks pakken? (3/4 producten tegelijk)

Het is niet zo dat je depressief wordt. Ik toch niet. Maar je kan een periode hebben dat je echt geen zin hebt om te trainen, kracht gaat achteruit, je voelt je ook wat leeglopen en dat is niet echt motiverend. En natuurlijk (is mijn ervaring) komt er toch een periode dat je echt geen zin hebt in coïtus. En dat is vooral vervelend als je een partner hebt die dan wel zin heeft.

Waar gaat het heen met dit forum, lijkt erop dat mensen snel weer een kuurtje willen voor de zomer.

On topic: alles verliezen na een test-e is ook onzin. Je behoud zeker 75% als je goede voorzorgmaatregelen neemt!

Terug
Naar boven