AndroidHealthClinic

rate kuur

bowser

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
80kg
Hey mensen,

Ten eerste ben ik NOG niet van plan om te kuren, maar ik zoek alvast al info op en zou weten wat er verkeerd is aan het volgende :

10 weken test-e 250mg/week
12-14 nolvadex

Thanks.

Mijn enige doel is btw (lean) massa gainen en met een paar kilos ben ik al tevreden.

Wil geen deca of winny oid erbij.

Laatst bewerkt door een moderator:
Prijzenindicaties staan in het subforum ''Leerzame topics & FAQs'', ik raad je aan daar een kijkje te nemen. De prijzen die daar in een topic staan komen in de buurt.
Naalden en spuiten kun je zelf halen bij een apotheek, of bestellen bij een webshop.

Waarom zet je test-e op 250mg als ik vragen mag?

Kan je ook gewoon op internet vinden kwestie van goed zoeken.

En idd naalden bij een apotheek/webshop kost geen drol

• Topic Starter Topic Starter
Op internet kon ik het niet specifiek vinden, zal het zo in de leerzame topics opzoeken.

Reden voor 250mg is dat ik ten eerste bij hogere dosering bang ben voor sides. Daarnaast zou het me eerste kuur worden, kijken hoe me lichaam erop reageert..

Heb wel gemerkt dat 250mg op deze site niet veel fans heeft.

je legt wel je systeem helemaal plat ook op 250mg terwijl het echt niet gigantisch veel verschil zal maken denk ik (iig niet het herstel waardig imo).

Ik zou eerder dan gewoon gelijk voor 500mg test gaan want je axis plat leggen doe je toch wel.

Uit eigen ervaring is 250mg of zelf 500 voor LEAN gains niet zo goed hoor
je zal er hoogstens 2-3kg SPIER van overhouden max. dan praat ik niet over vocht en vet
nakuur=4 weken

Terug
Naar boven