AndroidHealthClinic

rate mijn fysiek.

Het is gyno.. Zie je zo

Dude, ontken het es niet. Duidelijk gyno.

Maak aub goeie fotos en niet met je skirre blackberry tel.
Op de 1e en 2e foto zie je alsof je gyno hebt maar de laatste foto zie je geen gyno nee, maar je hebt weinig massa, zou strong jaartje bulken

laaste pic is een before pic

Kan nog wegtrekken en als je echt borsten hebt is het gyno btw ;)

• Topic Starter Topic Starter
laatste picture is niet een before picture dombo het is een pic van 1 week geleden

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 21:15 ----------

en ik ben al langs de huisarts geweest duidelijk geen gyno.

Haha, kerel.. Als je er beter door slaapt zullen we met zn allen zeggen dat je geen gyno hebt, goed?

Mooi droog, jammer van de gyno
:trollface:

Zie ik daar nou bitchtits?

is dit gyno?

Laatst bewerkt:
je ziet aan de rechtertepel (voor jou je linkertepel) duidelijk een verdikking bij de tepel. Nu komt dit fenomeen in meerdere types voor, puffy nipples en gyno.
Als je op de tepel drukt, voel je dan een klein (pijnlijk) knobbeltje? zoja, gyno!

nee dat voel ik niet maar soms heb ik wel puffy nipples soms

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 21:32 ----------

ik voel helemaal geen pijnlijke knobbel ik voel niks gewoon leegte lol

Op zn minst puffy nipples! Als je het dan bv koud hebt, verdwijnen die. Daarom dat je ene foto er vrij normaal uitziet. Op de rest van je foto's, alsook de laatste, zie je weer duidelijk de gyno/puffy nipples.

Je hebt gewoon pech dat jou puffies er uitzien alsof je stevige gyno hebt.

ja klopt wat je zegt hoe behandel je gyno want ik ben pas 17 gaat het weg naarmate de jaren?

als je puffy nipples hebt op laag bf ben je ****ed. kan je echt niks aan doen.. ja plastische chirurgie, maar zo erg is het nu ook weer niet.

kan het ook te maken hebben met dat ik vroeger heel erg overweight was ben rond de 30 kilo kwijt sinds anderhalf jaar maar ik ben langs de huisarts geweest hij zei gewoon nee je hoeft je niet zorgen te maken het is gewoon een fase die ieder kind van jouw leeftijd doorgaat lawl.

kan het ook te maken hebben met dat ik vroeger heel erg overweight was ben rond de 30 kilo kwijt sinds anderhalf jaar maar ik ben langs de huisarts geweest hij zei gewoon nee je hoeft je niet zorgen te maken het is gewoon een fase die ieder kind van jouw leeftijd doorgaat lawl.

dat heeft er zeker iets mee te maken, je tepelhof is uitgerekt en dit trekt, in tegenstellin tot de rest van je huid, eigenlijk nooit meer helemaal goed. maar de tijd zal het leren...

Dan liegt ie. Lang niet iedereen heeft gyno of puffy nipples. Je hebt gewoon pech.

wrm zit iedereen hemaf te zeiken? alleen dbb merkt dat het gyno is verder niemand.
Plastisch chirurg kan helpen maar die van jouw zie je imo amper van, niet waard om maand lang een vest te dragen

Terug
Naar boven