Fitness Seller

Rate the avatar

zoo dat was moeilijk om te lezen zeg :roflol:

7/10

8/10 die aders doen het hem:cool:

10/10 babe in uniform!

wat een rotkop zeg

karma?

4/10 .. 24 jaar en tekenfilms is wel een beetje not done..niks persoonlijks verder :P

8/10 zoek sniperx maar :P

Rate de mijne nu maar

4/10 .. 24 jaar en tekenfilms is wel een beetje not done..niks persoonlijks verder :P

Ten eerste is het geen tekenfilm, ten tweede is het iets wat in je geheugen gegrift blijft, ten derde is 24 jaar en jaren 80 muziek ook not done, maar het blijft goed.

Dus jij bent een fail, maar niks persoonlijks verder ;)

Manga is gewoon tekenfilm, voor kinderen en volwassen aziaten die gewoon een beetje raar zijn.

Maar waarom ben ik opeens een fail?
Ben je misschien een beetje boos op mij? Dan neem ik het terug hoor.. Je bent een onwijs stoere kerel met een DBZ avatar, 10/10 voor deze pipa.

Laatst bewerkt:
Ten eerste is het geen tekenfilm, ten tweede is het iets wat in je geheugen gegrift blijft, ten derde is 24 jaar en jaren 80 muziek ook not done, maar het blijft goed.

Dus jij bent een fail, maar niks persoonlijks verder ;)

ik hou zelf ook nog van dbz, ben ernaar gaan kijken op me 18e is echt wel vet he !!!!!

trouwens 8/10 vond de buu saga niet zo leuk

8/10 grote beer, maar vind DBZ leuk vanaf zn 18de...

Geile chick met geile lach.

ik hou zelf ook nog van dbz, ben ernaar gaan kijken op me 18e is echt wel vet he !!!!!

trouwens 8/10 vond de buu saga niet zo leuk

Indd, toen ik 18 was had ik alles al 4x bekeken, onder welke steen ben jij vandaan gekomen man :D

Dbz was echt toen de euro er nog niet was.

En Vegito is cool, hij heeft schijt :cool:

Indd, toen ik 18 was had ik alles al 4x bekeken, onder welke steen ben jij vandaan gekomen man :D

Dbz was echt toen de euro er nog niet was.

En Vegito is cool, hij heeft schijt :cool:

ja ik vond er eerst geen zak aan alleen maar gegil en staan ze alleen op te laden.

later kwam het weer op cartoon network vanaf de radditz saga en toen ben ike cht goed ervoor gaan zitten en ik vond het wel interessant al die power levels en shit en toen helemaal toen die ssj werdtoen was ik er helemaal aan verslaaft.

wou gelijk de hele serie zien en toen had ik veel filmpies zitten downloaden van kazaa toen der tijd van die 14 mb filmpies en niet veel later hab ik al die dvd's gekocht.

7/10

goeie spierbal verders zie ik geen ruk

Terug
Naar boven