Fitness Seller

Rate the avatar

Ik heb heb ook DBZ gekeken vroeger..:(

5/10

Heb niks met voetbal

ja ik vond er eerst geen zak aan alleen maar gegil en staan ze alleen op te laden.

later kwam het weer op cartoon network vanaf de radditz saga en toen ben ike cht goed ervoor gaan zitten en ik vond het wel interessant al die power levels en shit en toen helemaal toen die ssj werdtoen was ik er helemaal aan verslaaft.

wou gelijk de hele serie zien en toen had ik veel filmpies zitten downloaden van kazaa toen der tijd van die 14 mb filmpies en niet veel later hab ik al die dvd's gekocht.

7/10

goeie spierbal verders zie ik geen ruk

Hmm, weet je zeker dat je toen 18 was? Want ik weet nog dat ik iedereen uitlachde om dbz, totdat het een keer overnieuw begon op tv en ik verplicht moest kijken, en toen vond ik het ineens wel cool :cool:

Maar toen was ik sowieso wel een stuk jonger...

9/10

DBZ, jeugdsentiment :D

wie dbz afkraakt kom ik opzoeken

Hmm, weet je zeker dat je toen 18 was? Want ik weet nog dat ik iedereen uitlachde om dbz, totdat het een keer overnieuw begon op tv en ik verplicht moest kijken, en toen vond ik het ineens wel cool :cool:

Maar toen was ik sowieso wel een stuk jonger...

ik kan ook wel jonger geweest zijn hoor, was echt de tijd toen er net kabel internet was van upc.

ben nu 25

DBZ is gewoon vet ongeacht je leeftijd, heb vorig jaar nog alle episodes gedownload en bekeken heerlijk :D De test voel je door je lichaam stromen

8/10 grote vent smackt 2 ecto's :D

10/10 , mijn held ;)

10/10, die mag wel eens tot bij mij komen ;).

@thomastog

Ik snap je avatar niet.. wat is het ???

9/10 voor de pinda's :meal:

10/10 ultimate girls

vage picture van een sjonnie auto

6/10

Terug
Naar boven