XXL Nutrition

Rate the avatar

goede film shaft. een goede filmkenner kent deze ook
<--

7/10

monster lats

10/10

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

Hitler is een stuk ongeluk die ook zelfs maar niets positief heeft kunnen doen, stalin heeft veel verwezenlijkt maar heeft jammer genoeg ook miljoenen vermoord.

:roflol: achja als je dit zelf later terugleest dan lach je erom en schaam je je ;)

noem eens wat op dan

7/10 voor de bril.

monster lats

10/10

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

:roflol: achja als je dit zelf later terugleest dan lach je erom en schaam je je ;)

noem eens wat op dan
De sovjet unie die veranderde in een grootmacht bv.
Maar goed niet meer zeiken het is al verandert, punten geven!
8/10

beginnerbb, no offense hoor en het gaat eigenlijk ook niet over je avatar maar waarom heeft een redelijk persoon als jij dat lijkt te zijn, zo'n infantiel gedichtje in zijn signatuur staan? Ik wilde het altijd al een keer vragen, dit leek me eens de aangewezen gelegenheid om dat te doen!

Infantiel? Woord afgeleidt van infant?
Marc W kom er maar in.....

8/10 voor de che. -1 omdat het.. ja niet origineel is?

7/10

9/10 lekker wijf.

4/10 ken die vent niet

10/10

Beetje ironisch dat je dan een avatar hebt van een Hollywoodfilm, want dat zijn toch kapitalistische zwijnen? :scratch:

Haha als een communist gaan leven in een kapitalistisch land, wat een fail ben je dan.

Maar ik heb het al meer gezegd, ik ben geen echte communist en mijn avatars moet je niet al te serieus nemen;)

Terug
Naar boven