AndroidHealthClinic

Rate the avatar

8/10 lekker wijf maar niet blond

2/10
een n*ger.

beginnerbb, no offense hoor en het gaat eigenlijk ook niet over je avatar maar waarom heeft een redelijk persoon als jij dat lijkt te zijn, zo'n infantiel gedichtje in zijn signatuur staan? Ik wilde het altijd al een keer vragen, dit leek me eens de aangewezen gelegenheid om dat te doen!

Laatst bewerkt:
6,5/10, sorrie ik kan er niet meer van maken.

5/10 kan beter

..

Laatst bewerkt:
beginnerbb, no offense hoor en het gaat eigenlijk ook niet over je avatar maar waarom heeft een redelijk persoon als jij dat lijkt te zijn, zo'n infantiel gedichtje in zijn signatuur staan? Ik wilde het altijd al een keer vragen, dit leek me eens de gewezen aangelegenheid om dat te doen!

Zegt de koffieslurpende ambtenaar die een signature heeft waarin hij vertelt hoe hij uitkijkt naar de lunch. Epic, only on dbb! :roflol:

Hoe staat het met die potloden Klaas?

Pinguins doen het altijd goed, 8/10.

5/10
Weet niet wat het is,, daarom een 5..

Zegt de koffieslurpende ambtenaar die een signature heeft waarin hij vertelt hoe hij uitkijkt naar de lunch. Epic, only on dbb! :roflol:

Hoe staat het met die potloden Klaas?

Geen idee Japie, ik werk niet op donderdagen. Zit met me neus in de vroegmiddeleeuwse geschiedenis van wat we nu Nederland noemen!

Wat een ontzettende domme beredenering MeDieVal. De ene massamoordenaar romantiseren ten opzichte van de andere massamoordenaar, way to go!

Wat een ontzettende domme beredenering MeDieVal. De ene massamoordenaar romantiseren tegenover de andere massamoordenaar, way to go!
Romantisteren? haha, ik wilde gwn zeggen dat het niet al te serieus genomen moet worden en dat ik niet achter die miljoenen doden sta. Wel achter de dingen die stalin verwezenlijkt heeft.

vind die van klaaswitz master, the office

---------- Toegevoegd om 13:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

droge k*tkerel dat :D

Jay

5,5/10

Droomfysiek 10/10

4/10

n*gger weet nog steeds niet waarom dat jou avatar is

Terug
Naar boven