MuscleMeat

Raylison Maria

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar] kun je wel mooi zien hoe hij vooruitgaat gaat de goede kant op al zeg ik het zelf

Ja nog 7 weken te gaan! We liggen op schema:D

nice man

wat weegt ie?

Ik zag em trainen vandaag! Erg hoor :)

Ah ja precies! Nou dat zag er ook wel erg uit idd!
Post ook die posing fun :) Is wel leuk om te zien!

Ahh, ik moest ff refreshen voor ik ging posten denk ik :)
Tof man!

gezellig
en wederom sterk

kreeg gister nieuwe muscle en fitness binnen.stond hij ook in zoon advertentie

10 x 260 alsof niks is.

Geweldig ook dat kneet aanmoedigd

Ah ja precies! Nou dat zag er ook wel erg uit idd!
Post ook die posing fun :) Is wel leuk om te zien!

Ahh, ik moest ff refreshen voor ik ging posten denk ik :)
Tof man!

Ja ik had hem ook iets later online gezet, omdat het eigenlijk niet de bedoeling was om het online te zetten. Ik had Rayli's gastoptreden op het NK in schiedam gemist, dus vroeg ik hem ff wat voor te doen. We hadden ff youtube opgezet, omdat ik iets wilde zien. Het was dus niet bedoelt om te plaatsten, dus moest het hem eerst ff vragen of het ok was.:)

10 x 260 alsof niks is.

Geweldig ook dat kneet aanmoedigd

Ja 220 ging laats al makkelijk, dus hebben we er wat bijgedaan maar ook 260 kg lijkt goed te doen:rolleyes:

Wie weet volgende week weer wat gewicht erbij..

En ja Kneet is een goede motivator:D

Op welke punten van t lichaam ligt nu zijn focus?

Ps filmpjes zijn echt top!! Wanneer kunnen wij de volgende verwachten??

• Topic Starter Topic Starter
hoe zou het hem afgaan in Madrid?

Gaat goed, hij heeft de laatste dagen goed uit kunnen rusten. We zitten nu Backstage en ik kreeg net te horen dat er 26 man in de lineup van de zwaargewichten staat.

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 08:11 ----------

Dit was vrijdag. We hebben in Madrid nog een Goldsgym gevonden zodat we nog een beetje het boven lichaam konden trainen. Dit hebben we gedaan omdat dit een positief effect heeft op het koolhydraat laden. Bewust hebben we geen benen getraind, omdat dat dan wel weer ongunstig uit zou kunnen pakken..

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 08:13 ----------

En Arnold himself is er natuurlijk ook!

De deelname van Raylison aan de Arnold Classic in Madrid is op een deceptie uitgelopen. Zonder maar een voet op het podium gezet te hebben is hij een ervaring rijker en een illusie armer. Alles leek die ochtend nog zo goed te gaan. Om 6 uur was Rayli opgestaan en net als de voorgaande 2 dagen verder gegaan met koolhydraat laden. Na een zoutloze dag werd nu weer wat zout en ook vet aan het dieet toegevoegd. Om 7 uur wierpen we een laatste kritische blik op zijn fysiek en wat we zagen stemde ons positief. Raylison’s bekende volle borst zat vol strepen, op zijn onderrug was een kerstboom zichtbaar en hij had diepe cuts in zijn benen.

Op de locatie van de wedstrijd aangekomen installeerde Rayli zich backstage op zijn slaapzak. Eerst zou de klasse tot 100kg opkomen dus we hadden nog even. In het hotel had hij zich al gebruind dus hij hoefde slechts een laatste tan laag aan te brengen en op te pompen voor hij het podium op zou moeten. Omdat onduidelijk was hoe lang het nog zou duren voordat de 100+kg klasse op moest gingen we voor uitleg naar de organisatie. Het eerste probleem was dat niemand Engels sprak, het tweede dat niemand wist hoe laat Rayli’s klasse nou moest. We werden van de ene naar de andere official doorgestuurd. Uiteindelijk was er dan een heer in een officieel IFBB pak die ons kon melden dat het nog een kwartier zou duren voordat de zwaarste heren konden beginnen met de warming up. Raylison en Eddie Wilson bleven dus in hun kamer in de gedachte dat zij nog alle tijd hadden. Na 5 minuten kwam plots Blue Dickson binnenrennen dat zij nu gelijk op moesten. Zo snel als mogelijk hebben we toen nog een laatste laag tan opgebracht en zonder op te warmen naar het podium gesneld. Eddie was daar iets eerder dan Raylison en mocht nog bij de line up aansluiten. Raylison mocht dat niet meer. De officials waren onvermurwbaar. Raylison mocht niet meer meedoen. Een voorbereiding van maanden door de gootsteen. Een vlucht en verblijf in Madrid voor niets…

Raylison had met deze vorm vrijwel zeker een podiumplaats gehaald. In ieder geval een plaats bij de 6 finalisten (van in totaal 26 deelnemers in deze klasse). Dat het publiek zijn fysiek kon waarderen bleek toen Raylison zijn shirt uittrok in de expo hal. In een mum van tijd had zich een menigte om hem heen verzameld die hem niet meer liet gaan. Iedereen wilde met hem op de foto. De poses die Rayli op het podium had willen tonen showde hij nu hier. Het was een kleine genoegdoening. Over twee weken kan Rayli zich op de Juliette Bergman Cup revancheren. Het is kleine troost.

Damn wat een stel prutsers daar!!!! :eek:

Wie is/was hier verantwoordelijk voor? zulke fouten mogen gewoon niet gemaakt worden op dit niveau!

.

Respect dat ie daar nog met zo'n smile staat, topfysiek natuurlijk ook

Hij kan altijd nog gaan powerliften met zijn 10x260 squat...
DAMN

Terug
Naar boven