AndroidHealthClinic

Raylison Maria

wat een stel amateurs daar, echt zonde

kende die gast ook nog niet,nice fysiek heeft hij .114 kilo bij wat een lengte Arms ?
Hij heeft wel get weg van 50cent als hij lacht :D

---------- Post toegevoegd Sun 9 Oct 2011 om 21:57 ----------

Hij moet wel wat extra aan zijn triceps gaan werken ,die hangen achter.

hoorde het vanmiddag van zijn trainingspartner, dat ie te laat was. Erg jammer dat ie niet meer mee mocht doen. ik vond hem er goed bijstaan de laatste weken tijdens trainingen.
was wel top 6 waardig.

Better luck next time

Vondt het zo erg voor jullie met name voor Ray.
Al die maanden voorbereiding en dan mag je niet vlammen op het podium.
Kon aan je gezicht zien Jonathan dat je zeer pissed of was ( dan heb ik het nog zachtjes uitgedrukt).
Idd wat je zegt, zoveel officials maar bijna niemand die fatsoenlijk engels sprak en achter de schermen flinke chaos af en toe.
Ray heeft zijn huiswerk goed gedaan en zag er top uit man.
De 23 ste gaat ie gewoon knallen op het podium.
Veel succes nog tot aan de JB classic.

Rare gang van zaken, wij hadden programma ontvangen met tijden etc.
Raylison zag er wel brutaal uit.

Zonde zeg en wat een pruters! Dat je je in kon houden jonathan respect haha ik zou echt gek worden

Vondt het zo erg voor jullie met name voor Ray.
Al die maanden voorbereiding en dan mag je niet vlammen op het podium.
Kon aan je gezicht zien Jonathan dat je zeer pissed of was ( dan heb ik het nog zachtjes uitgedrukt).
Idd wat je zegt, zoveel officials maar bijna niemand die fatsoenlijk engels sprak en achter de schermen flinke chaos af en toe.
Ray heeft zijn huiswerk goed gedaan en zag er top uit man.
De 23 ste gaat ie gewoon knallen op het podium.
Veel succes nog tot aan de JB classic.

Thanks! Ja ik vind het vooral erg voor hem. Maar ik las net dat Eddy eigenlijk eerste was maar dat ze hem voor straf dat hij ook laat was 2e hebben gezet. Dat is echt erg want ook hij kon er niets aan doen. Ze hadden hun nummer opgehaald, dus ze wisten wie er backstage waren. En je kan niet de wedstrijd backstage volgen zoals in Nederland. Dat laten ze niet toe en dan wordt je weggestuurd. Ze zorgen niet dat de atleten op het podium staat, maar ze kunnen wel alle kamers afgaan om te controleren of je wel een backstage bandje hebt. Dat klopt niet. Eigenlijk hadden we niet eens backstage mogen zijn, bandje kon ik niet krijgen en niet kopen. Het is nu idd focussen op de JBC, hopelijk loopt dat beter af...

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 12:49 ----------

Zonde zeg en wat een pruters! Dat je je in kon houden jonathan respect haha ik zou echt gek worden

Ik flipte ook! Ik dacht dat ik gek werd, maar wat kan je verder doen?

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 12:52 ----------

Jan Tana en deze official waren nog voor hem opgekomen. Ze vonden het belachelijk dat hij niet op het podium mocht. Na de wedstrijd zag hij Rayli in de expohal en kwam hij nog even naar hem toe om met hem te praten. Aardige man!

Zwaar k*t dat het zo gelopen is want hij zag er erg goed uit. Gelukkig doet hij nog een wedstrijd binnen 2 weken anders was de hele voorbereiding echt voor niks geweest.

te bizar voor woorden. totaal geen begrip wat een atleet hiervoor doorgemaakt heeft.

hoeveelste is Wilson geworden nu dan?

Ik meen tweede als zijnde straf doordat hij te laat was, anders eerste.

die man is gewoon profkaliber

Nice.
Wat wordt zijn volgende wedstrijd dan?

Update? Iemand foto van zijn huidige shape?

Terug
Naar boven