Fitness Seller

Reactie op mijn schema graag

Insanity

Novice
Waardering
0
maandag:

Schouders

Armen
Triceps

Biceps

woensdag

Borst

Rug

vrijdag

Benen

Buik

• De bekende buikspieroefeningen (geen tijd meer :D)

Graag hoor ik wat jullie van dit 3-daagse schema vinden en of er eventueel aanpassingen aan gemaakt moeten worden.
Moeten er oefeningen toegevoegd / verwijdert worden.

Ik heb de oefeningen als hyperlink neergezet, klik erop en je krijgt de oefening te zien, is vooral voor mijzelf erg makkelijk omdat ik niet alle oefeningen bij naam weet

Grtz. Insanity :(

Laatst bewerkt:
dumbbell rear delt row is een rug oefening, vervang ze door front raises ofzo.
voor de rest weet ik natuurlijk niet hoeveel sets en reps je doet dus daarover kan ik niets zeggen

huruncarana zei:
dumbbell rear delt row is een rug oefening, vervang ze door front raises ofzo.
voor de rest weet ik natuurlijk niet hoeveel sets en reps je doet dus daarover kan ik niets zeggen

dumbbell rear delt row is wel degelijk een schouderoefening alleen voor de achterste koppen mischien dat t in jouw ogen een dumbbellrow voor de rug lijkt maar t is toch echt een achterkant schouder oefening.
je gaat toch niet zomaar deze weghalen en frontraises erbij doen, als je schouders pakt train dan alle 3 de koppen en niet alleen de voor en zijkant.
als je deze oefening perse wilt vervangen kies dan voor de bentover dumbbell lateral.

uh waar zijn de squat en deadlift?

Ik denk dat je beter nog Squats, Deadlifts en eventueel Shrugs toe kunt voegen aan dit schema

• Topic Starter Topic Starter
Squats, Deadlifts en eventueel Shrugs dan toevoegen of in plaats van?

gewoon toevoegen aan de bijbehorende dagen

ik weet niet hoe lang jij spierpijn hebt aan je triceps/schouders maar ikzelf zou de borst,rug dag verwisselen met de beendag..
tenzij jij geen last van spierpijn hebt na 2 dagen natuurlijk:)

Schouders: front raises & shrugs
Triceps: Skullcrushers
Biceps: Barbell curl
Borst: Incline dumbbell press
Rug: deadlift
Benen: Squats & Stiff legged deadlift

Dit zijn maar tips en moeten niet persé opgevolgd te worden.

Just my 2 cents ;)

Terug
Naar boven