MuscleMeat

recept pre workout samenstellen

DikkertjeApp

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
84kg
Vetpercentage
8%
Hallo mensen,

Ik heb wat informatie gewonnen voor het maken van een eigen pre workout.

Ik wil deze stoffen er ongeveer in doen. Alleen weet ik niet precies hoeveel gram van elke stof ik moet nemen.

Beta alanine(2 g), L-glutamine(5g) , EAA(10g), AAKG(1g), creatine mono(5g) en caffeine(200mg).

Wat tussen haakjes staat is het gewicht wat de webshops zeggen wat je moet nemen, maar volgens mij is dit wanneer je alleen die stof neemt.

Laatst bewerkt:
Ga je geen geranium toevoegen?

Groene thee extract misschien een idee? of wil je gewoon puur stimulant/spieropbouwend

Uit ervaring raad ik je aan om de prijzen per zelf gemaakte shake eens uit te rekenen en dat te vergelijking met een reeds bestaande pre-WO shake. Ik denk dat een bestaande pre-WO namelijk goedkoper uitkomt.

Groene thee extract is zeker een aanrader.

Q

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor de reacties. Groene thee extract is een goed idee.

Ja ik kwam nu uit op ongeveer 1euro per dosering.
Noxi pro bijvoorbeeld kost ook zoiets 22,5 doseringen = €24,90

Iemand nog tips voor hoeveel gram per stof, of is wat ik tussen haakjes heb gezet goed?

Laatst bewerkt:

Iemand nog tips voor hoeveel gram per stof, of is wat ik tussen haakjes heb gezet goed?

ik dacht dat noxi 45 doseringen had?

1 EUR per dosering vind ik een dure pre workout. Als je die EAA en glutamine weglaat, heb je nog steeds een goeie denk ik. Laat dat maar voor na de workout. Ik zou het volgende doen: 250 gr beta alanine (9.91 EUR), 250 citrulline malaat (8.95 EUR), 250 creatine EE (8.75 EUR), 100 creatinol-o-phosphate (7.45 EUR) (kan je eventueel ook weglaten) en dan inhoud van 100 caffeine capsules (4 EUR) erbij; zien dat je alles echt goed mixt en dan heb je voor 39.06 EUR een pre workout van 100 doseringen die ook wel goed zal werken. Het zal zure boecht zijn maar dan kan je de creatine altijd vervangen dooe een blend met een smaakje.

• Topic Starter Topic Starter
Ja 45 doseringen als je 1 schep neemt, maar ik moet van noxi sowieso 2 scheppen hebben.

Terug
Naar boven