Fitness Seller

Receptor Verzadiging??

Volgens mij heeft het ook een mentaal aspect. Ik hoor iedereen zeggen: bij de eerste kuur merk je het meest.

De 2e kuur wil je net zo'n goede werking maar als je die niet krijgt lijkt het miss net alsof je meer nodig hebt...

@klaas: ik ben nu met stacker 2 bezig, maar hoe snel treed de gewenning op? En is het dan ook zo dat het minder effectief is of dat er gewoon minder bijwerkingen zijn?

Thnx!

Na een paar dagen al bro.

Met aas denk ik dat het niet zo gaat.
Of je nou met 1 gram test 16 weken kuurt of er 3 gram van maakt lijkt mij een hoop te schelen.

receptor verzadiging is stof gebonden..
er zijn verschillende receptoren en verschillende stofjes die verschillende receptoren"activeren"..

om een voorbeeld te geven mensen die verslaafd raken aan heroine bombarderen bepaalde receptoren met een opiaat. (alsof er op een knopje gedrukt wordt voelen ze zich 100% oke) allen alsje vaak op hezelfde "knopje" drukt werkt het knopje niet meer zo goed en moet je er een hogere doses tegenaan gooien om het gewenste effect te bereiken.
(na afkicken zijn de receptoren weer clean, als ze weer gaan gebruiken en op hun oude gebruikersniveau weer spuiten kunnen ze makkelijk overdoseren.)

er zijn echter ook stoffen b.v.THC die de werking van de receptoren niet verminderen en van deze stoffen heb je dus ook geen hogere doses of "off time" nodig.

misschien dat het bij aas op dezelfde manier werkt en er dus geen eenduidig antwoord is op de vraag of receptoren kunnen verzadigen of niet.

Volgens mij heeft het ook een mentaal aspect. Ik hoor iedereen zeggen: bij de eerste kuur merk je het meest.

De 2e kuur wil je net zo'n goede werking maar als je die niet krijgt lijkt het miss net alsof je meer nodig hebt...

@klaas: ik ben nu met stacker 2 bezig, maar hoe snel treed de gewenning op? En is het dan ook zo dat het minder effectief is of dat er gewoon minder bijwerkingen zijn?

Thnx!

Is ook per body verschilldend, bij derde kuur pakte ik ook weer 13 kilo uiteraard geen schone massa.
En bij de tweede 8 kilo allebei met minimale hoeveelheden, terwijl ik ook enorme hoeveelheden test naar binnen heb gewerkt.

hoeveel test vind je enorm?

Terug
Naar boven