AndroidHealthClinic

Shocking News Rechter en griffier doodgeschoten in Brussel

Het kan grof klinken voor de familie en nabestaanden... maar dit soort voorvallen heb je nodig voor er wat gebeurd in deze bananenrepubliek. Gewone burgers worden regelmatig bestolen, aangerand, vermoord, maar de politiek heeft altijd geweigerd om in te grijpen. Alleen als zij (justitie, politie, politici) zelf hinder gaan ondervinden gaan ze ingrijpen.

Dat was met die nultolerantie net hetzelfde. Jarenlang hebben partijen dit geëist voor Brussel. Pas toen politie zelf steeds vaker bedreigd werd ging men denken aan de invoering.

Toch twijfel ik of dit voldoende effect zal hebben. Na de verkiezingen is men het wellicht alweer vergeten.

Het kan grof klinken voor de familie en nabestaanden... maar dit soort voorvallen heb je nodig voor er wat gebeurd in deze bananenrepubliek. Gewone burgers worden regelmatig bestolen, aangerand, vermoord, maar de politiek heeft altijd geweigerd om in te grijpen. Alleen als zij (justitie, politie, politici) zelf hinder gaan ondervinden gaan ze ingrijpen.

Dat was met die nultolerantie net hetzelfde. Jarenlang hebben partijen dit geëist voor Brussel. Pas toen politie zelf steeds vaker bedreigd werd ging men denken aan de invoering.

Toch twijfel ik of dit voldoende effect zal hebben. Na de verkiezingen is men het wellicht alweer vergeten.

Ik denk inderdaad het ook een goede zaak is. De rechterlijke macht beseft nu misschien ook dat zij niet onkwetsbaar zijn. Hoewel we natuurlijk moeten afwachten wat de exacte reden is van deze aanslag.

toch denk ik niet dat dit veel zal veranderen
en je zal ook veel reacties horen van "belgen vermoorden ook mensen"

:roflol::roflol::roflol: ik dacht wel dat het voor te lachen was, maar wou het risico niet nemen dat het serieus was en dat ik er niet op gereageerd had :D:o

Het is idd erg voor de nabestaanden, maar het is cool dat het gebeurd met overheids-mensen ipv gewone mensen. Had wel beter geweest indien het een paar politiekers waren geweest, bij voorkeur van de PS ;)

Klopt. Nu moeten ze nog een nutteloze politieker omleggen en de mensen gaan eens echt actie ondernemen tegen het gespuis in België.

toch denk ik niet dat dit veel zal veranderen
en je zal ook veel reacties horen van "belgen vermoorden ook mensen"
Wat heeft dat van belgen er nu weer mee te maken? De wet moet afgesteld zijn op de samenleving en de gemeenschap, om die goed te kunnen doen functioneren. Dat is zoals herhaaldelijk boven mij gezegd, in België al lange tijd niet meer het geval door de onproductieve verouderde systemen.

heeft niets te maken met belgen of niet-belgen, een alleenstaand feit in zo'n discussie omdraaien is dan ook belachelijk en laten we dat overlaten aan de clowns van onze samenleving, het vlaams belang.

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

ik stel voor dat een zekere dbb-er zich bruin schminkt en die taak op zich neemt:cool:

ik stel voor dat jij dit doet, 2 vliegen in 1 klap enzo.

Laatst bewerkt:
Gasten, hoe kan je hier nou om lachen?

Gasten, hoe kan je hier nou om lachen?

Waarom zouden we er om wenen? dit zit er toch al lang aan te komen, is een gevolg van het jarenlange wanbeleid met vreemdelingen.

Hoe meer dit voorvalt, hoe meer ik dit toejuich in de toekomst ipv me er in op te winden...

Zal uiteindelijk wel genoeg ogen openen ipv sluiten zoals nu gebeurt

Wat heeft dat van belgen er nu weer mee te maken? De wet moet afgesteld zijn op de samenleving en de gemeenschap, om die goed te kunnen doen functioneren. Dat is zoals herhaaldelijk boven mij gezegd, in België al lange tijd niet meer het geval door de onproductieve verouderde systemen.

heeft niets te maken met belgen of niet-belgen, een alleenstaand feit in zo'n discussie omdraaien is dan ook belachelijk en laten we dat overlaten aan de clowns van onze samenleving, het vlaams belang.

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

ik stel voor dat jij dit doet, 2 vliegen in 1 klap enzo.

ok laten we er het vlaams belang weer in betrekken
wie is er nu belachelijk?

De HLN-comments zijn nu al fantastisch

Ik vraag me af wanneer maffialand belgie de VN veiligheidsraad om hulp gaat vragen. Dat is hier stilaan aan t veranderen in oorlogsgebied

Dit klopt niet...net voor de verkiezingen. . Hier hangt een vies luchtje aan. . Achter deze moorden zitten andere machten...

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

ok laten we er het vlaams belang weer in betrekken
wie is er nu belachelijk?

ik zeg net dat we dat niet moeten doen, maar mooi geprobeerd.

Waarom zouden we er om wenen? dit zit er toch al lang aan te komen, is een gevolg van het jarenlange wanbeleid met vreemdelingen.

Hoe meer dit voorvalt, hoe meer ik dit toejuich in de toekomst ipv me er in op te winden...

Zal uiteindelijk wel genoeg ogen openen ipv sluiten zoals nu gebeurt

Idd, hoog tijd dat ze gaan beseffen wat er juist aan het gebeuren is.
En hopelijk wordt er dan ook iets aan gedaan, wat me zou verwonderen.

Het zal je maar gebeuren.

1 voordeel: één van hen ging net op pensioen. Aangezien dat dikke pensioenen zijn is dat toch een mooie besparing voor de schatkist. En die linkse rechters zijn toch alleen goed in criminelen vrijspreken.

1 voordeel: één van hen ging net op pensioen. Aangezien dat dikke pensioenen zijn is dat toch een mooie besparing voor de schatkist. En die linkse rechters zijn toch alleen goed in criminelen vrijspreken.

Ja, de onderzoeks,procedure en gerechtskosten zullen vast lager uitvallen als die man zijn pensioen.

Nou ja dan doet de multiculturele samenleving dus wat aan de vergrijzing als ik het goed begrijp? En die griffier moet ook wel een extreemlinkse hond zijn geweest, verdiende loon die kogel!

Het is weer een Europeaan :(

het kan grof klinken voor de familie en nabestaanden... Maar dit soort voorvallen heb je nodig voor er wat gebeurd in deze bananenrepubliek. Gewone burgers worden regelmatig bestolen, aangerand, vermoord, maar de politiek heeft altijd geweigerd om in te grijpen. Alleen als zij (justitie, politie, politici) zelf hinder gaan ondervinden gaan ze ingrijpen.

Dat was met die nultolerantie net hetzelfde. Jarenlang hebben partijen dit geëist voor brussel. Pas toen politie zelf steeds vaker bedreigd werd ging men denken aan de invoering.

+1

Terug
Naar boven