Fitness Seller

Recomp log.

HashtagMachine

Cool Novice
Waardering
7
STATS:
1.80
84kg
11

DOEL:
1.80
85+
8

TRAINING:
1. PUSH: 5*5
-BB Bench Press
-Incline BB Bench Press
-BB Overhead Press
-DB Side Lateral
-DB Flat Fly
-Skullcrusher
-Standing Calf Press

2. PULL: 5*5
-Bent Over Row
-T-Row
-V-Pulldown
-Cable Row
-DB Rear Lateral
-BB Curl
-Abs Liggend

3. BENEN: 5*5
-Squat
-SLDL
-Leg Extension
-Leg Curl
-Standing Calf Press
-Seated Calf Press

4. PUSH: 10/8/6/4
-DB Bench Press
-Incline DB Bench Press
-DB Shoulder Press
-DB Side Lateral
-Peckdeck
-Abs Schuin
-Abs Recht

5. PULL: 10/8/6/4
-Chinn Up
-DB Row
-Pulldown
-Straigth Arm Pulldown
-Face Pulls
-Cable Rear Delt
-Seated Calf Press

6. ARMEN 10/8/6/4
-DB Hammer Curl
-DB Overhead Extension
-BB Curl
-CGBP
-DB Curl
-Triceps Cable Extension
-Abs Schuin
-Abs Recht

7. RUST

VOEDING:
1. -500
2. +250
3. -500
4. +250
5. -500
6. +250 (Cheat)
7. Cheat

*Training, gewicht word iedere set verhoogd. Doel is bij laatste 2 sets die 5 net niet meer te halen.
*Uitvoering is strict, 1-0-3.
*Deload is in de 4e week.
*Voeding is op onderhoud, deflict word gecreerd door cardio.

**Motivatie is wegens prive omstandigheden zwaar achteruit gegaan, ben weer op de goede weg.
**Vet is omhoog gegaan en gewicht met 5kg gezakt tegenover voor de vakantie.
**Dit plan is puur voor mezelf, ik wil eens iets gaan uitproberen en of het werkt of niet dat zie ik gaanderweg wel.
**Doel is om voor nieuwjaar op 85kg te staan met 8%, voor de zomer 85kg minstens met 8%.

Laatst bewerkt:
veel succes! Ben je van plan op hetzelfde gewicht te blijven of heel langzaam aan te komen of gewicht te verliezen?

• Topic Starter Topic Starter
veel succes! Ben je van plan op hetzelfde gewicht te blijven of heel langzaam aan te komen of gewicht te verliezen?

tnx man!

doel is om weer terug naar oude gewicht te gaan, 90kg maar dan met lager vet percentage. Vooralsnog hou ik het bij 85kg(8%). Dit hoop ik voor nieuwjaar te bereiken, en zo niet voor de zomer.

Heb per definitie niet het doel om hoger dan 90kg te gaan, liefst weeg ik minder en year round 8/10%.

Ben benieuwd hoe die recomp zal gaan, ben zelf meer van het gewoon cutten en bulken( vind het op die manier makkelijker om naar een bepaald doel toe te werken, en progressie bij te houden.)

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd hoe die recomp zal gaan, ben zelf meer van het gewoon cutten en bulken( vind het op die manier makkelijker om naar een bepaald doel toe te werken, en progressie bij te houden.)

ja ik heb ook nog niks anders gedaan, mijn grote probleem is dat ik te veel ga eten. en met cutten ik te weinig ga eten. Resulteerde bij mij altijd in te vet na de bulk en te veel spierverlies na cut. Nu is recompen nog moeilijker denk ik zo maar toch wil ik het een poging geven.

Vind dat ik redelijk genoeg massa heb, mag zeker nog wat meer en zeker nog wat dingen die bijgewerkt moeten worden. Zo heb ik half jaar geen benen getraind wegens blessure wat ook toch zeker wat extra gewicht is wat ik nu niet heb. Alleen is mijn motivatie stuk hoger als ik wat leaner ben dan wanneer ik meer massa heb met dikke buik haha

Terug
Naar boven