Fitness Seller

Reddit-gebruikers pissed over 'racistische' opmerking Gordon in Holland's Got Talent

Howard Komproe de wifebeater.

Als je zo'n "grap" goed brengt ok, maar hij is zelf de enigste die erom kan lachen. :roflol:

Als je zo'n "grap" goed brengt ok, maar hij is zelf de enigste die erom kan lachen. :roflol:
Haha inderdaad.. En als er grappen over hem worden gemaakt ('coke rel', waarschijnlijk omdat het eerder waarheid is dan een grap) is meneertje op zijn pik getrapt :roflol:

Behoorlijk respectloos imo, maar goed, wat verwacht je van zo'n simpele idioot.

Wat een verschrikkelijke nicht, kunnen ze die fl**ker a.u.b verbannen van de hele Nederlandse televisie.

ik ken iemand die heet

sam babei

Dat wijf maakt toch ook de grap met zijn naam:''that's ok''. Ik weet niet of het racistisch is maar respectloos vind ik het wel. Ze hebben niks zinnigs te zeggen dus gaan ze maar domme grappen maken ten koste van een ander.

reddit zit dan ook vol met politiek correcte nerds en hippies

goede grap :roflol:
butthurt asians

---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:47 ----------

Dat wijf maakt toch ook de grap met zijn naam:''that's ok''. Ik weet niet of het racistisch is maar respectloos vind ik het wel. Ze hebben niks zinnigs te zeggen dus gaan ze maar domme grappen maken ten koste van een ander.

het is gewoon entertainment, niet meer dan normaal dat ze het boeiend moeten houden op de één of andere manier...

Ik ben zeker de enige die om gordon lacht

goede grap :roflol:
butthurt asians

---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:47 ----------

het is gewoon entertainment, niet meer dan normaal dat ze het boeiend moeten houden op de één of andere manier...

Dan moeten ze juryleden kiezen die wel grappig zijn.

Jullie moeten niet alles zo opblazen k*t kaasballen! :mad:

dat is een vrouw, dan vinden de mensen die voor de multicul zijn dat ineens niet meer zo erg.

Gordon de schijnt zichzelf te slaan met een zweepje als hij masturbeert.

Volgens mij geniet hij ook van de negatieve aandacht nu.

Best grappig eigenlijk.

Terug
Naar boven