Wat prefereren jullie tijdens het cutten en waarom?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paarden vlees is juist gezond.als je onder een cheatmeal junkfood verstaat, waar meestal transvetten, paardenvlees en shit in zit en refeed als een dag waar je heerlijk een groot bord pasta mag vreten kies ik voor refeed
Mijn refeedday is ook een cheatday. Op die ene dag let ik op niks...of dat nu 4000kcal of 12000kcal totaal is.
Kijk alweer uit naar morgen (ondertussen vandaag)![]()
Om de hoeveel dagen doe jij een refeedday?Vind je vraag een beetje raar, want dit is geen kwestie van voorkeur voor het een of ander. Refeeds doe je omdat ze gewoon nodig zijn voor (training) prestaties. Cheatmeals doe je voor je motivatie, wat je het liefst (samen met refeeds) in je kcal/macro plannen wil passen, zodat je niet gek wordt terwijl je naar je doelen blijft werken.
Waarom? Heb je m'n uitleg wel gelezen? Ik vind het beiden zelfs nodig en essentieel om het op lange termijn doelgericht uit te houden. Je moet alleen weten wat het is, hoe je het toepast, en waarom.Dus jij doet én refeeds én cheatmeals?? Is dat niet te veel van het goede...
Chille dag dan vandaag voor jouwOm de hoeveel dagen doe jij een refeedday?