XXL Nutrition

reinegingskuur voor de lever

Ja hoor...
winny ---> één van de twee (asat of alat, ik zou 't moeten opzoeken) iets boven het max. (48 ofzo).
d-bol/test ---> nog nét binnen de grenzen.

Normaal gezien ligt m'n waarde tss 28-31.

Trouwens, je moet helemaal niet gekuurd hebben om iets van de lever af te weten...

gozer,heb je mij dat horen zeggen dan?dat was niet de strekking vh verhaal.
Was alleen benieuwd,omdat je hier regelmatig post,maar nooit echt meediscucieerd vandaar.

door 17-aa heeft mijn lieve arts na het zien van alat en asat mij verrast met een scan en biopsie .. Gelukkig was er nog geen sprake van necrose. No more iig.

Krijg je de vraag gesteld of je op regelmatige basis heroine gebruikt ..:eek:

door 17-aa heeft mijn lieve arts na het zien van alat en asat mij verrast met een scan en biopsie .. Gelukkig was er nog geen sprake van necrose. No more iig.

Krijg je de vraag gesteld of je op regelmatige basis heroine gebruikt ..:eek:

lekker zeker als die naald door je tummy heenboort...............mann

Ja als ie de huid penetreert is het geen pretje .. daarna valt het gelukkig erg mee.

ja voelen in je lever gaat wel,maar door die harde laag heen.....brrrrrr

Ze maken eerst een kleine snede. Ze douwen m er niet doorheen. Ik was echter zo'n held die dacht dat ie geen verdoving nodig had. Wat ik het meest klote vond is dat je een dag niet mag vreten en daar 3 uur lang op die tafel ligt.

Eerst krijg je echo-locatie zodat ze zien waar ze moeten zijn. Bij mij wou de dokter ook nog dat eerst de andere organen ook bekeken werden nu ik er toch lag. Na de biopsie moest ik bijna een uur ofzo blijven liggen op me zij. Ben toen nog 4 uur daar moeten blijven voor observatie voordat ik weer weg mocht (bloeddruk en hartslag volgens mij). Gelukkig hadden ze wel lekker rijst broccoli en kipfilet (dubbele portie :D) op verzoek gemaakt.

ik heb ook al twee keren een leverbiopsie moeten laten doen. niks van gevoeld maar ik moest wel tot de volgende dag in het ziekenhuis blijven. is omdat je altijd een inwendige bloeding zou kunnen krijgen.

welke waardes waren bij jullie dan slecht (mijn alat is de laaste keer gemeten 250)

ik had toen slechte waardes omdat ik hepatitis C had. ik ben sinds 1997 genezen (na zware medicatie van één jaar) en heb nu volkomen normale waardes. ik heb meer dan 10 jaar hepatitis C gehad maar heb er geen beschadigde lever aan overgehouden. daarom moest ik een biopsie laten doen. om na te gaan of de lever beschadigd is.

ducatie zei:
Ik heb me laten wijsmaken van een ostepaat ,acupuntuurarts dat men lever maar op 40procent zou werken en daardoor sneller te hoge waardes geeft tijdens kuur.
Nu geeft hij een sirop voor geschreven voor hem te zuiveren en te versterken :bepleuran complex.iemand hier ervaring mee?
En zou dat nadeel hebben voor tijdens je kuur?
ik vraag mij af hoe een osteopaat of accunpucturist dat kan zien.

fingerspitze hehehehe

Terug
Naar boven