MuscleMeat

reisbestemming voor deze zomer?

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
10
kzou in juli een reisje willen plannen met m'n vriendin,maar weet niet goed waarheen

kheb zo eens vluchtig gekeken,en tot hiertoe spreekt djerba (tunesië) me wel heel erg aan 8 dagen 7 nachten ALL IN,ongeveer 850€ per persoon

maar ik wil niet te snel beslissen,zijn er nog zo een paar mooie vlieg vakantie's met luxe hotel en vooral lekker eten? niet TE duur gaan aub :)

wat zijn jullie ervaringen?

Wil je in de zomermaanden gaan en buiten Europa ?

kzou in juli een reisje willen plannen met m'n vriendin,maar weet niet goed waarheen

kheb zo eens vluchtig gekeken,en tot hiertoe spreekt djerba (tunesië) me wel heel erg aan 8 dagen 7 nachten ALL IN,ongeveer 850€ per persoon

maar ik wil niet te snel beslissen,zijn er nog zo een paar mooie vlieg vakantie's met luxe hotel en vooral lekker eten? niet TE duur gaan aub :)

wat zijn jullie ervaringen?

Hahaha gast 1 ding, niet naar Tunesië gaan.

In de zomer van 2008 op Malta geweest. Erg goed bevallen, wel veel wespen maar die doen toch niks als jij zelf niet wat doet. Was gedurende de 8 dagen 33 graden, zonnig, en het was gewoon erg mooi.

Sniperx; wat ben jij een vies manneke

OT; wat dacht je van Brazilië offe Griekenland?

vorig jaar ben ik in turkije geweest in hotel la blanche

super hotel, ultra all in (bar die 24/24 open is) enorm groot zwembad, super animatieteam. ga er 100% zeker dit jaar terug heen

[Link niet meer beschikbaar]

Ben zelf ook een keer naar Tunesië op vakantie geweest, en het was wat minder goed bevallen. De bevolking is niet zo vriendelijk, vergeleken met Turkije waar ik nu ieder jaar naartoe ga.

Wat dacht je van Egypte? Schitterend land, paar keer geweest al. Relatief goedkoop ook! 15 dagen all-in in een goed hotel heb je wel voor rond de 1000 euri! Gewoon even goed zoeken.. Vorig jaar was ik 'slechts' 930 euri kwijt voor 15 dagen, valt opzich dus reuze mee!

Mexico, Dominicaanse, Zuid Afrika

Italië, Zuid-Frankrijk, Kroatië, Scandinavië,

Griekenland is altijd wel mooi...
alleen ga zelf nooit all in en met de verhalen die ik hoor zijn die all in dingen ook vaak niet te vreten...restaurantje is dan volop beter eten en altijd wel prima prijzen

Playa del Carmen in Mexico is super.

• Topic Starter Topic Starter
al die keuzes...

@tiger? waarom niet tunesie?

jullie zeggen wat dacht je van egypte brazilie,whatever...op foto ziet het er allemaal heel goed uit he :D

ik weet het eerlijk gezegd niet aangezien het m'n eerst vliegreis word

turkije zie ik niet zitte...gewoon principiel,het zegt me ook niks... kzie hier al genoeg turken

veel goede hotelletjes in griekenland en tis nog betaalbaar kijk maar eens!

ALs het even mee wil gaan, juli naat Australië :D maandje (pm me je ervaring maar diegene die zijn geweest)

Tunesië is drama.

Voor de rest maakt het me geen reet uit waar ik heen ga. Zolang er pils en mooie vrouwen zijn, ben ik erbij.

Ik zou geen all inclusive nemen, want dat is een dooie bedoening.

All inclusive en Tunesië: een ergere combinatie is er niet:roflol:!

Mexico, Bali, Italië, Cuba, Kreta, etc.

• Topic Starter Topic Starter
onderbouw eens jullie reactie over tunesie,waarom is iedereen erzo tegen?
ik ben geen uitgaanstype dus een streek als ibiza ga ik zeker niet naartoe

even kijken op griekenland

In Tunesie geweest ook all in, zoog best hard. Maar ik heb dan zowiezo een hekel aan vakanties met mijn ouders en achterlijke arabische landen.

Terug
Naar boven