XXL Nutrition

reisbestemming voor deze zomer?

kreta :bierbang::klink::kots::bierbang::klink::bierbang::barf::dance::ds::suckit:maar dat zal wel niet de bedoeling wezen ;)

Zal je even onderbouwen waarom ik mexico zei.

Ben zelf in playa del carmen geweest (en ga daar dit jaar weer heen)

De zee + het strand, trust me, kijk naar elke willekeurige foto op het reisbureau, zoals je het op de foto's ziet, is het daar gewoon.

Temperatuur iedere dag +30 graden. Als er al een bui komt, duurt deze hooguit 5 minuten.

Veel cultuur / natuur te zien (denk aan de maya's + de jungle)

Stappen is er erg leuk (zowel in playa del carmen, waar veel beachclubs + 2 grote discotheken erg dicht bij elkaar liggen, met de taxi kost het 5 dollar om daar voor de deur te worden afgezet + opgehaald te worden. Maar ook in Cancun, maar dan kan je beter georganiseerd gaan, als je in playa del carmen zit)

Je kan er ook erg goed winkelen (aangezien je met je vriendin gaat lijkt me dit ook belangrijk) In playa del carmen heb je een groot centrum, met veel kledingwinkels + juweliers. Ook veel van die toeristenshops, waar je zeker 80% van de prijs af kan dingen, maar daar heb ik het zelf niet zo op..

In cancun schijnt dit nog beter te zijn, maar ben er zelf niet geweest, staat dit jaar wel op de planning.

Ga lekker naar florida of LA ofzo.

Hmm, vandaag vakantie "geboekt". Survivallen in Oostenrijk, pils drinken en h**ren nken in Bratislava, op het strand liggen, breezersletten versieren en pils drinken in Bulgarije. En met me dikke reet op het prachtige stenen strand in Rovinj (Kroatië) gaan liggen.

Genieten.

• Topic Starter Topic Starter
Zal je even onderbouwen waarom ik mexico zei.

Ben zelf in playa del carmen geweest (en ga daar dit jaar weer heen)

De zee + het strand, trust me, kijk naar elke willekeurige foto op het reisbureau, zoals je het op de foto's ziet, is het daar gewoon.

Temperatuur iedere dag +30 graden. Als er al een bui komt, duurt deze hooguit 5 minuten.

Veel cultuur / natuur te zien (denk aan de maya's + de jungle)

Stappen is er erg leuk (zowel in playa del carmen, waar veel beachclubs + 2 grote discotheken erg dicht bij elkaar liggen, met de taxi kost het 5 dollar om daar voor de deur te worden afgezet + opgehaald te worden. Maar ook in Cancun, maar dan kan je beter georganiseerd gaan, als je in playa del carmen zit)

Je kan er ook erg goed winkelen (aangezien je met je vriendin gaat lijkt me dit ook belangrijk) In playa del carmen heb je een groot centrum, met veel kledingwinkels + juweliers. Ook veel van die toeristenshops, waar je zeker 80% van de prijs af kan dingen, maar daar heb ik het zelf niet zo op..

In cancun schijnt dit nog beter te zijn, maar ben er zelf niet geweest, staat dit jaar wel op de planning.

hier heb ik wat aan!!! kan je me een reisbureau en hotel aanbevelen?

hier heb ik wat aan!!! kan je me een reisbureau en hotel aanbevelen?

Iberostar Tucan/Quetzal zaten wij afgelopen jaar. Super hotel. geboekt via
Neckermann. Maar wel in september.

Maar stel je maar niet teveel voor bij dat centrum van Playa del Carmen. Zo
speciaal is dat ook niet :p Cancun is daarentegen wel weer op en top toeristisch.

De rest van de post is wel niets overdreven. Playa & omstreken is heerlijk qua cultuur, natuur en sfeer.
Minpunt: de Mexicanen overdrijven wel héél erg in het verkrijgen van tips, geld en het verkopen van
allerlei prullaria. Tegen het storende en bedelende soms aan.

Dit jaar gaan wij wel wat goedkoper op vakantie ... Zakynthos of Corfu denk ik.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik dit jaar een tentje in de tuin neer zet.

tunesie is TE warm,

en over dat all inclusive is bull shit, bij ons was het super!

• Topic Starter Topic Starter
ben net bij een vriendin van me geweest die een reisbureau heeft,zij raad me aan om minsten een 4 sterren hotel te nemen op monastir ofwel de turkse riveira een 5 sterrenhotel all in,dat komt evenduur uit... wat denken jullie van turkije?

Ik heb een paar zon zee strand vakanties gedaan (Gran Canaria, Brazilië). Ben van plan nu eens naar Scandinavië te gaan.

ben net bij een vriendin van me geweest die een reisbureau heeft,zij raad me aan om minsten een 4 sterren hotel te nemen op monastir ofwel de turkse riveira een 5 sterrenhotel all in,dat komt evenduur uit... wat denken jullie van turkije?

Zijn er in Nederland al niet genoeg Turken?
Maarre, ik vind het persoonlijk niks.
Is Griekenland niks?

NEE!!

Misschien Montenego? het nieuwe monaco - nou is het nog te doen met prijzen maar over een paar jaar gaat het duur worden.

budva.jpg

Laatst bewerkt:
Lekker naar Limburg gaan, is ook schitterend daar.

En met de auto naar Spanje is dat ook nog wel te doen? kwa reis tijd.

corfu!mooi weer mooie stranden en je kan leuk opstap in de stad!

wat denken jullie van turkije?

google maar eens op de titanic en concorde resort turkije

allebei super hotels en het eten is echt geweldig daar! (concorde 24 uur per dag all-in met roomservice "gratis" 24 uur per dag)

ik ben een liefhebber qua eten en ik moet zeggen dat je daar echt wel aan je trekken komt :D

Terug
Naar boven