XXL Nutrition

reisbestemming voor deze zomer?

hier heb ik wat aan!!! kan je me een reisbureau en hotel aanbevelen?

iberostar tucan en quetzal zoals robke al zei, ben ik vorig jaar ook geweest, of een van de RIU hotels, maar daar betaal je normaal ook meer voor.

via neckermann inderdaad, betaal 1900 euro per persoon voor 16 dagen, probeer eens verschillende vliegvelden + vertrekdagen

vanuit amsterdam was het 250 euro pp duurder en vanuit dusseldorf 450 euro, nu vliegen we vanuit brussel.

en wat betreft zweden, daar ga ik komende maand heen, dus dan kan ik je daar ook meer over vertellen haha ;)

Krijg je hier zoveel super adviezen en toch ga je naar Turkije

• Topic Starter Topic Starter
Krijg je hier zoveel super adviezen en toch ga je naar Turkije

kerel bekijk het hotel de "superadviezen" die hier gegeven worden zijn een beetje boven m'n budget,ik mag dan nog goed m'n boterham verdienen,ik vind 3000€ en meer,veel geld voor een weekje ontspanning...

nu heb ik voor minder dan 2000€ alles wat ik wil,ik ben er bijna zeker van dat ik me geen second zal vervelen ginder,en das wat telt. bedankt voor de tips.

heeft er iemand een idee of het mogelijk is om wat whey mee te doen en eventueel wat creatine?

lijkt me geen probleem.

Ibiza!!!!

blanes.. zon zee strand ZUIP vakantie

Als je 22 bent, ga je niet meer naar Blanes. Dat doe je als je 15 t/m 18 bent.

Zoals het er nu naar uit ziet word het 2 weken Noord of Oost Italie :D

Notorious W1

Leeftijd: 17

:D:D

waar ligt blanes?

Spanje, net zoiets als Lloret de Mar

1258-1-blanes.gif

Norway!

Vorig jaar Schotland, dit jaar noorwegen... damn wat heb ik daar veel zin in!

ja post maar allemaal even je bestemming,gezellig :D naam/foto's hotel is ook welkom,kheb bedenktijd voor volgend jaar dan

Ligt er ook aan wanneer je gaat, als je vlak na de eindexamens in mei gaat, moet je niet erg veel van het weer verwachten en al helemaal geen strand. Zeewater is dan nog ijskoud en bij ons regende het de helft van de tijd. Nog steeds 10x relaxter dan Nederland natuurlijk.

vorig jaar 2x tunesie, monastir gedaan (juni en september)
juni was gemiddeld 45°
september was gemiddeld 34°

2x zelfde hotel One Resort (ultra all in 24/24)
en ik moet zeggen beste vakantie dus ver (spanje, frankrijk, italie, turkije, tunesie, egypte)

Terug
Naar boven