- Waardering
- 2.656
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar bijna alle verkeer is toch economisch in die ochtend/avond files? Als zo'n vrachtwagen weer eens over de weg verspreid ligt omdat de chauffeur in slaap gevallen was dan komen duizenden mensen te laat op het werk door de monsterfile, kost de economie nog veel meer.
Laat ze vaker 's nachts rijden door vervoersbedrijven die ze overdag (in spitsuren) laten rijden hoger te belasten.
daar doen die polen niet moeilijk over hoor.Plus dat je chauffeurs veel meer loon moet betalen omdat ze rare tijden werken.
Plus veel mensen die er dan mee stoppen.

Ik bedoelde dit sarcastisch. Vandaar de smiley.![]()
Het is ook niet aantrekkelijk en dat moeten ze het dus maken. Liever gisteren dan vandaag, want dan kan ik weer lekker onbezorgd cruisen over een redelijk lege weg.![]()
okok.
Ja dat zouden ze moeten doen. Ik vraag me af hoe....

het heeft in elk geval GEEN zin om de wegen NIET te verbeteren........
zoals op Curacao, waar de snelwegen nog erger zijn als sommige landweggetjes in Nederland.........toch is het altijd druk, en blijft iedereen hard rijden!
![]()

Ben ik mijn broeder's hoeder? Als mensen zo achterlijk willen zijn, dan is dat hun volste recht. Ze hebben de mogelijkheid om iets anders te kiezen, maar ze doen het niet. Is mij om het even. Wat natuurlijk wel wrang is: als er meer mensen met het OV gaan, dan betekent dat meer inkomsten voor het OV, wat zich logischerwijs vertaalt in meer en beter OV.Mensen zullen de auto toch niet laten staan. Mensen staan liever 2 uur in de file dan dat ze met het OV gaan, ook als ze ervoor moeten betalen.